2014. augusztus 18., hétfő

#108. Kritika - Black rose

http://blackrosejustin.blogspot.hu/
Író: Hope Beebs

Kinézet:
A fejléc alapból szép lenne de számomra valamiért, ahogyan a lány és Justin ki van vágva és el vannak rendezve elég morbid. Mintha Justin a lányból nőne ki, akinek hiányzik a fél oldala. Grr.. de egyébként szép. 
A színek, betűtípusok szép összhangban vannak egymással. 
A modulok jól el vannak rendezve. Ami engem egyedül zavar a Történet a hosszú szöveggel. Nekem kissé megtöri a modulsávot. 
A szereplőket felesleges volt kategóriákba sorolni. Mikor pedig megláttam, hogy "A suli ...-ja", komolyan felsírtam. Vagy írd ki a csúnya szót vagy, ne használj csúnya szavakat. Ez a két lehetőség van. A pontozás nem opció! A másik dolog pedig szebb lett volna, ha egységes kép van róluk. Valamelyiknél a képre van oda csapva a neve míg a másiknak nem. 
A fejezeteknél figyelj arra, hogy egységesen formázottak legyenek a betűk! A Díjakkal nem sok minden van, mert még semmi nincs benne. A Kritikáknál pedig szerintem elég lenne, ha csak a linket biggyesztenéd oda a kritikás oldal nevével. 
Mindig is szerettem a gifeket modulsávban és a fejezetek elején mert így nekem olyan érzést ad, mintha élne az oldal - akármennyire is hangzik hülyén. Szóval ez nekem az egy-két hibát kompenzálta. 
5/4.5 

Sztori:
Tudom tudom kissé előítéletes vagyok de mikor a Történet modulban olvastam, hogy megfog egy tárgyat és rátörnek az emlékek legszívesebben felakasztottam volna magam a házunk előtt álló villanypóznára. Nem tudom megszámolni, hány olyan blogot olvastam már, ahol a főszereplő amnéziás volt majd megfogott egy pólót vagy megivott egy pohár vizet és eszébe jutott minden. 
Félve indultam neki a történetednek de bizakodva, hogy valami újat, valami mást hozol. 
Amikor elolvastam a bemutatkozást. Huh. Tetszett, ahogyan kérdés-válasz formában mutattad be Kethleent DE! Ahogy tetted annyira már nem. Az első dolog: a számokat mindig-mindig-mindig betűvel írjuk! Vannak bőven vessző hibák és helyesírási hibák, amiket könnyedén elkerülhetnél, ha publikálás előtt többször át olvasnád. Ami engem zavart és szemet is szúrt, hogy sok mondatot a na szócskával kezdtél. Miért? 
Voltak elgépelések is, amik által nem volt sok értelme a mondatoknak. De nagyobb oda figyeléssel ezeket is kiküszöbölheted. 
Aztán elolvastam a prológust és azta! Annyi kérdésem volt magamhoz, hogy a bemutatkozást és a prológust biztos ugyanaz az ember írta? 
Aztán a fejezeteknél ismét kissé visszaestél - ha lehet így fogalmazni. Voltak összecsapott, kissé értelmetlen mondatok, amik az elgépelés miatt voltak azok. 
Amit muszáj vagyok megjegyezni. Ha van egy mondat, amit a szereplő mond aztán valamilyen belső gondolat majd megint mond valamit, azt nem kell új sorba kezdeni. Gondolatjellel tagold. Valahol meg nem is tagoltad a párbeszédet. Ezekre nagyon figyelj! 
Maga a történet abból a szempontból nagyon tetszik, hogy nem egy elkényeztetett, apuci pici lánya személy a főhősnőnk. A kissé túlzott rosszasága viszont zavar. 
Furcsa az, hogy olyan mindennapi, hogy hé jöttem, hogy elraboljalak.
Ez a Justin&Dustin név.. kreatív. Remélem érzed az iróniát. Ráadásul Dustinról miért nincs kép a szereplőknél?
Aztán a történet elején arról volt szó, hogy a tetováltak durvák és, hogy valami ember után mentek, akit azóta nem láttak. Utána meg arról van szó, hogy nem szeretik az erőszakot? Ellentmondasz saját magadnak.
Ráadásul Justin, hogyan ért oda hamarabb, mint Kathleen?
Jó lenne nagyon a történeted, ha kicsit többet dolgoznál a fejezeteken. Az írásod és a fogalmazás módod nem éppen a legmegfelelőbb de egyikünk sem profi. Gyakorolj sokat és minden rendben lesz.
5/2.5


Jennii T.
xx

5 megjegyzés:

  1. Hát, köszönöm! :) Én egyáltalán nem kértem kritikát! Szóval nem is értem miért van...xD
    Öhmm...Köszönöm! Ezek szerint nincs értelme írnom! :c

    Hope ox

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csak azt írjuk fel a listára, aki kér is kritikát. Tehát lehet elfelejtetted nem tudom... :)
      Nem mondtam, hogy nincs értelme írnod csak van még mit fejlődnöd, ahogyan akár nekem is vagy Fanninak. Egyikünk sem profi írónak születik.

      Törlés
  2. 31 júl 14, 09:17
    Hope: Sziasztok! Szeretnék kérni erről a blogról egy kritikát: http://blackrosejustin.blogspot.hu/ Mikorra lesz kész?

    Csak, hogy minden csili-vili-tiszta legyen :)))
    F.
    xx.

    VálaszTörlés
  3. Tudom! Én is utána kerestem, de én esküszöm hogy nem kértem mert mindig is féltem ettől az oldaltól kérni.
    Mindegy Köszönöm szépen! :))

    Hope ox

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Féltél? Ennek tudhatnánk az okát? :)
      Akkor úgy tűnik valaki a nevedben kért. Ha szeretnéd akkor letöröljük a kritikát. :)

      Törlés