2014. augusztus 3., vasárnap

#101. Kritika - Nem oda tartozol

Cím: Nem oda tartozol
Link: http://nemodatartozol-karool.blogspot.hu/
Író: Karolina Márkus

Kinézet:
A fejléc szép, rendezett és a színek is passzolnak. A közepén a keretben a gif nagyon tetszik. Újonnan nagy divat lett a gifes fejléc de sajnos nem mindegyik van szépen megcsinálva. Viszont a tiéd igen.
A modulsáv tetszik, minden rendben van. A tetején a gif a vonatról valamiért nagyon megfogott.
A szereplőknél a rendezett képeket imádom. A trailert szerintem a fejezetekhez is betehetnéd de, ha neked így külön oldalon megfelel akkor oké.
A zenelejátszóval kapcsolatban annyit szeretnék csak, hogy vagy állítsd be úgy, hogy az olvasó magának indíthassa el vagy ne is legyen mert gyakran képes elvonni az ember figyelmét a történetről a zene. Legalábbis az enyémet igen. 
Igazából semmibe nem tudok belekötni - sajnos. :) -, nagyon szép az egész, rendezett.
És mivel látom, hogy az egészet te csináltad, gratulálok. Nagyon ügyes vagy.
5/5

Sztori:
A prológusod hossza és tartalma véleményem szerint megfelelő.
A fejezetekbe beszúrt gifeket/képeket egyszerűen imádom. Annyira varázslatosak, szépek és tökéletesen tükrözik a HP-t.
Imdádom a Harry Potter filmeket - a könyvek valamiért annyira nem kötnek le - és azt hiszem eddig tiéd a második vagy talán harmadik HP fanfic, amit olvastam. Örülök, hogy egy olyan valaki szemszögéből van írva a történet, aki nem a jó fiúk közé tartozik. Mármint Elisa jó de nem jó szülők gyermeke. Remélem érted mit akarok mondani. Nekem kissé furcsa volt, hogy Draco és Elisa olyan hamar jóban lettek és, hogy Draco viselkedése egyik pillanatról a másikra megváltozott - pozitív irányba.
A történet nekem tetszik. Tetszik, hogy Draconak ekkora szerepe van, mert annak ellenére, hogy nem éppen pozitív figura és akkor is szerettem - nem fura ez?! Nagyon tetszik Elisa személyisége, hogy nem akar olyan lenni, mint a "családja". Astoriát és Arnoldot egyenesen utáltam...UTÁLTAM. Az egész történet nagyon tetszik, bár én szívesebben olvastam volna többet például az órákról vagy a DS edzésekről.
Az írásod észrevehetően fejlődött az elejéhez képest - legalábbis nekem szembetűnt. Néhol találtam egy két helyesírási hibát, de ezek kicsit több odafigyeléssel kiküszöbölhetőek. Valahol találtam szóismétléseket is, de ha ezekre is jobban figyelsz simán kikerülheted Őket. 
A fejezetek szerintem néha lehetnének hosszabbak, vagy kettőt össze is vonhatnál.
Összességében szerintem olvasható történet, ami szórakoztatja az olvasót.
5/4.5

Jennii T.
xx



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése