2014. augusztus 10., vasárnap

#103. kritika - My big family

http://www.bigfamilyy.blogspot.hu/
Író: Liliána Melody Kiss




Kinézet:
A fejléced egyszerű. Két sima kivágott alak elmosva egy háttérrel. Semmi extra nincs rajta, ami nem feltétlen baj csak én valahogyan jobban szeretem a bonyolultabb fejléceket. A cím az tetszik. 
A színek és a betűtípusok összhangban vannak egymással. 
Az oldal megjelenítés számláló szerintem elég ormótlan magához a blog kinézetéhez viszonyítva. A chat az oké, viszont a címkéket nem értem. Egy összefüggő történetnél soha nem rakunk ki címkét, felesleges. 
Az archivumot töröld mivel van egy fejezetek oldalad is. Vagy az oldalt töröld. Vagy egyik vagy másik, felesleges kettőt tartani. A köszönet nyilvánítás mehetne a legvégére. 
Amiket hiányolok. A bejegyzéseid végéről az író nevedet vagy a modulsávból a Magamról modult, amiben láthatom a nevedet. Tudod kissé frusztráló volt, hogy neked próbálok segíteni a kritikával de még az írói neved után is kajtatnom kellett. (Az egyik verseny kiírásnál találtam meg, amire jelentkeztél. Az már az én hülyeségem, hogy feltűnt a chatnél is ott a neved, de keresni kellett.)
A másik, hogy semmi dátumozás nincs a bejegyzéseidnél így azt sem tudtam leellenőrizni, hogy egyáltalán bele tartozol-e a két hónapos limitbe. 
Nekem a pipálós rész sem igazán tetszik a smilekkal. Számomra komolytalanná teszik a blogot. 
Szereplők oldal. Miért van fehér háttérrel a szöveg? Aztán a szereplőknek miért csak a vezetékneve van leírva? Aztán <3, :D smilek... kérlek. Ezeket hanyagold. 
Prológus külön oldalon, számomra egy érvágás. 
A zenelejátszót én alapból nem szeretem egy olyan blogon, ahol egy történet van. Na de, hogy pont a Wiggle... imádom a zenét és nem is tudom meddig a csengőhangom volt de egy ilyen pörgős dal egy történetes blogra nem nyerő választás, akármennyire kötődik is a bloghoz.
Ha hirtelen ránéz az ember a blogodra azt gondolja, hogy oké ez szép. De, ha jobban, tüzetesebben megvizsgálja rájön, hogy mégse. 
5/3

Sztori: 
Elolvastam a Prológust és huh. Voltak olyan mondatok, amiknek sok értelme nem volt. Voltak olyan szavak amiket leírtál de nem helyes ragozással. Ellentmondásban vagy saját magaddal. Azt írtad, hogy az osztály olyan mint egy család ennek ellenére pár sorral később azt írtad, hogy kavarják egymásnak a szart stb. 
Huh, nem is tudom hol kezdjem. 
Hogy elé mindig vesszőt rakunk, az írásod tele van tőmondatokkal, amik rettentő zavaróak. A számot mindig betűvel írjuk. 
Számomra kicsit sok volt ez a jaj, oh ne, istenem felszólalások. Túl erőltetettek voltak. Az első fejezetben mikor megláttam azt a szót, hogy köszcsii... akkor úgy voltam vele, hogy jó én nem olvasom ezt tovább. De mivel ezt jelen pillanatban nem tehetem meg... 
Nem tom? Nem tom? Mi ez? Jó, hogy ezt kimondjuk a való életben de nem írjuk le. Legalábbis egy blogban, történetben biztosan nem. 
A másik dolog. A prológusban azt írtad, hogy a Balatonon lesznek három napig az első fejezetben meg már Ausztriába mennek. Most akkor mi van?
Az első négy fejezeted - vagyis ami eddig fel van rakva - arról szól, hogy ülnek a buszon és ezt meg azt csinálják. Ezeket komolyan mind leírhattad volna egy fejezetbe. 
És ez a romantikus egymásra találás Marcellnál és Lauránál... ja, hogy nem volt romantikus. Csak simán összecsapott.
Ne haragudj de.... 
gondold át jobban, hogy mit is akarsz kezdeni a történeteddel. Ülj a fejezeteken többet, dolgozd ki jobban a történetet! Vagyis inkább előbb olvass el jó pár könyvet vagy igényesebb blogot, amikből sokat tanulhatsz és fejlődhetsz írás terén. Gyakorolj még sokat és minden rendben lesz. 
5/2

Jennii T.
xx

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése