2014. augusztus 2., szombat

#99. Kritika - A kényszer

Cím.: A kényszer
Link.: http://thecompulsiond7.blogspot.hu/
Író.: Alcott Marley

Kinézet.:
Nekem nem tetszik a fejléced - elnézést a design oldaltól. Az egész három elmosódott arcból, egy valamilyen - nem tudom megfogalmazni, milyen textúrájú háttérből és egy nagyon, khm..érdekes betűtípusból áll.
Próbálom kivenni, mi akar lenni hátul az a sok valami. Még egyszer bocs, akinek tetszik, de én erre egy nagyon határozott nemet mondok. Személy szerint híve vagyok annak, hogy a két főszereplő legyen rajta a fejlécen, de természetesen semmi sem kötelező.
Ennek ellenére, ha megnyitom a blogot nagyon egyben van az egész design és tetszik is, de ha külön vizsgálom a fejlécet, akkor vagyok a már leírt véleményen.
Ezen kívül minden tetszik, mert rendkívül letisztult és átlátható az egész.
5/4


Sztori.:
Mikor megláttam az archívumod enyhe szívroham kerülgetett. Nem vagyok ehhez hozzászokva és nem is lelkesedek érte túlzottan. Mármint, hogy egy fejezet öt részre szét van szedve. Ahogy néztem a fejezetek hosszát szerintem összevonhatnál kettőt és az úgy kiadná egy tökéletes fejezet hosszát. De most már fölösleges lenne megbontani az egészet.
Elolvastam a tartalmat és azt kell hogy mondjam, alig várom, hogy elkezdjem a történetet. Imádtam A THG-t, de a második könyv felénél elegem volt Katniss-ből. Szóval hatalmasan nagy piros pont és vállveregetés, mert srác szemszögből írod a történetet.
Van néhány hiba a helyesírást illetően, de ezeket könnyen ki lehet javítani.
A történet teljesen magával ragadott. Tátott szájjal bámultam olvasás közben, és teljességgel elképesztett, hogy még tudsz nekem az Aratásról, a Kapitóliumról és az egész Viadalról olyat mondani, amit még nem tudok. Imádom a leírásokat és magát azt, ahogy írsz. Teljességgel más oldalról és irányból mutatod meg az egész THG-t, mint amit az eredetinél tapasztalunk. Sokkal hihetőbb érzelmeket írsz le, mint amit megtapasztalhattunk Katniss szemszögéből. Ő egy gyilkológép volt érted és már az első megnyilvánulásánál tudtad, hogy meg fogja nyerni a viadalt, mert egy szívtelen dög. 
Nem szerettem a csajt, lehet, hogy észrevettétek.
Az első fejezet ötödik részén rengeteget nevettem. Talán olyanokon is, ami nem volt vicces, de az ilyen engem sosem állít meg. Elképesztően imádom a történetet és nem tudok elég gyorsan olvasni, hogy elérjek a végére - mármint, ameddig készen van. Nagyon kíváncsi vagyok Aaron hogyan is fog szerepelni. Irina nem szimpi...Johannát meg egyenesen utálom.
Nagyon izgulok...sőt rettegek, hogy mi fog törénni...Vajon átvágják Aaront?
Jézus Aaron, hogy lehetett ilyen bamba?
Istenem...ennyire még egy blogba sem éltem bele magam.
Imádom.
Teljesen magával ragadott a történet. Imádom.
Óóó, Te valószínűleg még nem tudom mit jelent a plecsni enné la blognál, de Te leszel az első aki megkapja!
5/5*

Az új rendszeres olvasód.:
Fannii J.
xx.

2 megjegyzés:

  1. Kedves Fannii J.!
    Ennél sokkal, de sokkal rosszabbra számítottam. Tudom, hogy a fejléc nem egy vérprofi munkája, és a modulokhoz sem értek még annyira, de így is 4/5-öt adtál nekem. Nagyon szépen köszönöm!
    Az 5/5*-hoz pedig nem tudok mit hozzá fűzni. Igazából leesett az állam, amikor olvastam a véleményed. Számomra még mindig felfoghatatlan, hogy zöldfülűként ennyire nagyra értékelnek.
    Az a bizonyos plecsni mi lenne? Nagyon felkeltetted a kíváncsiságom vele!
    Még egyszer nagyon szépen köszönöm a kritikát!
    Alcott M.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Alcott! :)
      Az igazán jó történeteket mindig értékelik és senki sem veszi figyelembe, hogy azt egy úgynevezett zöldfülű vagy éppen egy vérprofi írja. Az írás és az alázat számít - szerintem.
      A plecsniről még nem mondhatok semmit, mivel nincs még minden letisztázva és kiforrva, de jó dologra kell számítani.
      Köszönöm, hogy beküldted a blogot, valamint, hogy én írhattam róla. És szerintem mindenki nevében köszönetet mondhatok, hogy bővítetted a Blogok, amiket érdemes olvasni menüpontot.
      xx.

      Törlés