2014. augusztus 17., vasárnap

#107. Kritika - Sötét angyal

http://sotetangyal1dblog.blogspot.hu/
Író: Watsoner

Kinézet: 
A fejléc szép lenne de Niall nekem nagyon nem illik a képbe. Teljesen megtöri az összhatást.
A felső kép jó de felesleges oda írni, kik vannak rajta mivel valószínűleg mindenki tudja.
A "cursor by..." mehetne a legaljára. Azok a "Hello, Chat..." modulok rettentő jók lettek. Viszont a chat színeit sürgősen változtasd meg!
 A Translate felesleges. A "Pár apróság" is mehetne menüként, nem csak egyszerű oldal felsorolásként. Vagy a fejezetek vagy az archivum. Felesleges a kettő.
Húzd az össze a blog szélességét, mert zavaró, hogy csúsztatni kell, ha olvasni akarom a történetet.
A kék egyáltalán nem passzol ehhez a bordós színvilághoz. Miért vannak kiemelések pl a fejezeteknél vagy az ajánlóknál? Nem szép. A Pottermore-ral én is játszom, de felesleges ide kirakni. Ennek nem itt van a helye.
És igazából engem a modul címeknél idegesít az a karika.
5/3

Sztori: 
Nekem már ott fura volt a dolog, hogy egyszerre akarsz One Direction és Harry Potter blogot írni. Fogalmam nem volt, hogy tervezed a kivitelezést. Aztán mikor elolvastam rájöttem, hogy nem éppen remek módon.
Az első fejezetben konkrétan nem is történt semmi és elég érdekes volt, hogy csak úgy elmennek vadászni egy idős nénivel. Most komolyan..a One Direction vadászni. Aztán az, ahogyan tálaltad, hogy Ők is varázslók és a Roxfortba fognak járni. Csak úgy a semmiből előkerül Hagrid, elviszi Őket a suliba hopp varázslók lettek Ők meg teljesen örülnek neki. Sokkal jobb lett volna, ha nem együttesként viszed Őket a sztoriba, hanem csak egy sima baráti társaságként. Ez így túl abszurd volt.
Találtam azért átfedéseket az eredeti HP-vel kapcsolatban. Például, amikor Niall pálcáját "keresik" és azon gondolkozik nem is igazi varázsló. Harry ugyanezen gondolkozott a Bölcsek kövében, ha jól emlékszem.
Nekem az is kissé, hogy is mondjam lelombozó, hogy mindannyian Griffendélesek lettek. Szerintem izgalmasabb lett volna, ha valamelyikük a Mardekárba kerül.
Niall folyton eszik... unalmas klisé. Hermione és Arise miért néznek ki ugyanúgy?
A hatodik fejezet elejére egyáltalán nem illik oda a kiakadásod, hogy sablonnak és rossznak titulálták a történetedet. Ennek nincs ott a helye. Ugyanúgy hatodik fejezet a cikk kissé összecsapott lett. A verset minek írtad le kétszer?
Teljesen jó történetet hozhatnál össze, ha nem csapnád úgy össze, ahogyan megteszed. Tisztázd le magadban, hogy pontosan miről fog szólni a történet és, hogyan fog alakulni mert ez így eléggé elkapkodottnak tűnik számomra.
A helyesírásoddal nem sok gond van. Vessző hibákat is párat találtam. Könnyen ki tudod küszöbölni, hogy ha hangosan felolvasod a mondatot és hangsúlyozod. Tudni fogod, hogy hová tegyél és hová ne.
Ülj kicsit többet a fejezeteken és dolgozd ki Őket jobban. Sőt, az egész történetet dolgozd ki jobban mert ebből egy jó HP fanficet lehetne írni.
5/2.5


Jennii T.
xx

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése