2014. augusztus 2., szombat

#100. Kritika - T.T.T.

Cím.: T.T.T. - Troubles in Terrorist Town
Író.: Ziio Valkyrie

Kinézet.:
A fejléced nem tetszik igazán. Középen a csaj jó lenne, de rendkívül kitűnik belőle a maga fehérségével, míg a blog totál fekete - nekem tetszik a feketeség. A farkast sem értem - még - valamint a fejlécen lévő betűtípus sem nyerte el túlzottan a tetszésem. A jobb oldal rendkívül zsúfolt, a bal viszont valamennyivel üresebb. A gifek is nagyon tetszenek oldalt, látszik, hogy rendkívül sok időt fektettél bele a kinézetbe.
Ennyi a többi igazán tetszik nagyon profin néz ki és büszke lehetsz rá, már csak azért is, mert mindez a Te munkád.
5/4,5

Sztori.:
Még csak a Prológus van fent, amit még májusban publikáltál. Ami ugye nem két hónapja volt, de sebaj, mivel nem kell rengeteg időt rászánni és szimpatikus is vagy.
Nooos.
Kezdjük.
Ne aggódj, én imádom, ha a egy történet E/3-ban íródik. Sokkal jobb és valamilyen szinten nehezebb is úgy írni.
Az "imádtam" nem hosszú i. De talán csak elírtad a pipáknál. 
Nekem nagyon tetszett!
Jó lett a prológus, sejtelmes lett és természetesen a legidegőrlőbb résznél hagytad abba!
Remélem minél hamarabb hozod az új részt. Mindenesetre a blogod kikerült a Blogok, amiket érdemes olvasni menüpontba és, ha ugyanennyire tartod a színvonalat az elkövetkező fejezetek során is, mindenképpen jár a plecsni.
Nyugalom emberek, minden nemsokára kiderül!
5/5

A plecsni osztogató.:
Fannii J.
xx.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése