2014. augusztus 10., vasárnap

#102. Kritika - Willkommen, Elisa



Sztori:
Azt, amit leírtál a Prológusban előszóként már akkor tudtam, hogy imádni fogom a történetedet. Már azon meglátszik, hogy tehetséged van az íráshoz.
A Prológus egyszerűen magával ragadott és a végéig meg sem álltam. Gyönyörűen fogalmazol, az pedig külön tetszik, hogy E/3 személyben írod a történetet mert így mindkét fél gondolataiból elcsíphetek dolgokat.
A fejezetek olvasása során sem változott a véleményem. Csodálatosan írsz, már már olyan szinten, ami könnyedén megállná helyét egy könyvben is. Varázslatos, ahogyan megragadsz dolgokat és, amilyen részletességgel leírod. Tátott szájjal olvasom művedet, mert ezt másképp nem lehet.
Elisáért és Eldrichért megszakad a szívem. Imádom szerelmüket, és miközben olvastam komolyan azt vártam mikor jelenik meg a semmiből Eldrich - még, ha tudtam is, hogy ez nem fog megtörténni.
Nagyon tetszik az, hogy régebbi időben játszódik a történet és, hogy végre egy másik nemzetiség életéről olvashatok. Örülök, hogy egy olyan hatalmas és monumentális eseményt írsz le, mint a második világháború. Szerintem nagyon nehéz de egyben érdekes feladat lehet megírni egy ilyen történelmi eseményt leírni a saját ismereteid, segítségek és elképzeléseid alapján. Le a kalappal előtted emiatt.
Igazából semmi rosszat nem tudok mondani sem a történetről, sem az írásodról.
Talán, amibe egy kicsit beleköthetnék az a fejezetek hosszúsága. Kissé rövidnek érzem Őket, de a történet és az írásmódod miatt igazából alig lehet észrevenni
Én nagyon-nagyon kíváncsi vagyok, hogy mi lesz a történet végkimenetele és, hogy mi lesz Elisa és Eldrich szerelmével.
Sok-sok sikert kívánok neked a továbbiakban!
5/5*


És eljött a pillanat, amit már nagyon sokan vártunk - legalábbis mi Fannival biztosan. 
Kiadom a blog első plecsnijét. Sőt, egyszerre kettőt. 
Tehát hivatalosan is kijelentem, hogy megkapod a Remek író és a Egyedi történet plecsnit. 
Bővebb információért menj az E.T.NY. menüpontra, majd kérlek vedd fel velük a kapcsolatot
Gratulálok.
Egy új rendszeres olvasód
Jennii T.








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése