2014. augusztus 28., csütörtök

#109. Kritika - A hármas csapdája

http://aharmascsapdaja.blogspot.hu/
Író: Diana H.

Kinézet:
A fejléc tökéletes. A betűtípus rajta, a színek. Minden passzolnak. 
Maga az egész design annyira egyben van, hogy igazából azt sem tudjam mit írjak. 
A gifet az elején imádom. Mindig imádom, ha van gif a történet elején vagy a modulsávban. 
A szereplőknél jó, hogy egy "idézet" formájában mutattad be Őket. 
A többi oldalba szintén nem tudok belekötni. Minden annyira rendben van.
Az oldal megjelenítés számlálót kicsit hiányolom, de már kezdek leszokni a dologról.
Imádom az egész designt, mindennel együtt. Nagyon ügyes vagy - mert, mint látjuk te készítetted. 
5/5*

Sztori:
Nálam már plusz pont jár azért mert Holland Roden a főszereplő - éljen a Teen Wolf - és, mert Ed Westwick és Chace Crawfrod is ott van a szereplő gárdában - éljen a Gossip Girl. Befejeztem.
A szereplőknél feltűnt. Számokat MINDIG betűvel írjuk. Volt egy elgépelési hiba, amire ha jobban figyelsz akkor el tudod kerülni.
Amikor elolvastam a történet kis ismertetőjét, már akkor megtetszett. Szeretem azokat a történeteket olvasni, amikben bántalmazzák a másikat. Nem azért, mert ezt élvezem vagy, mert szadista vagyok. Egyszerűen kíváncsi vagyok, más hogyan képzeli el.
Elolvastam a prológust és csak olvasni-olvasni akartam tovább.
Aztán maga a történet baromi jó lenne csak számomra kicsit elkapkodottnak tűnik. Egyik fejezetben még veri Corát és drogozik aztán egyik napról a másikra "leszokik". Egy drogos, ha belátja és eldönti, hogy le kell szoknia akkor azt is tudja, hogy egyedül nem fog menni. Elvonó. (Sokat nézem a Life Networkot.) Tehát helyes átfedések azért legyenek. Nekem kicsit sok az is, hogy Hé, beveszünk a buliba és kinyírjuk a húgodat, ha nem, akit most fogtunk el pedig még csak öt perce ment el. Sok, számomra.
Kiszámítható volt az is, hogy Ryan békeebédet akar és pont akkor tűnik el, mikor ez az ebéd van. Azt vártam mikor jelenik meg beállva.
Szerintem egy kicsit ülj többet a fejezeteken, dolgozz rajtuk többet és tegyél bele több eseményt kicsivel. A történet tartalmához képest nekem kicsit lagymatag a dolog.
A fogalmazásod talán átlagosnak mondható. Vannak benne szép szóhasználatok, de van, ami kis átlagos. Ezzel semmi baj nincsen. Gyakorolj sokat, fejleszd magad! Egyikünk sem profi!
A fejezetek nekem kicsit rövidek, szerintem hosszabbra is meg tudnád írni őket.
Én bízom benne, hogy egy nagyon jó történetet fogsz ebből kihozni mert lehet is. Élj a lehetőséggel!
Sok sikert!
5/3.5

Jennii T.
xx


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése