2013. augusztus 4., vasárnap

Július blogja!

Eljött az idő, hogy felfedjük, hogy ki is nyerte ezt a címet.
A hat blog közül sajnos csak három jelzett nekünk vissza így csak három író blogja között folyt a verseny. Elég szoros volt a legvégén az állás hiszen az egyik blog csak egyetlen szavazattal volt lemaradva a nyertestől.
Nem is húzzuk tovább az időt. A nyertes nem mást, mint....


Kriszty96 - Pretty Little liars

A hétvége folyamán el is készítettük vele az interjút, amit most el is olvashattok.

Fannii&Jennii T: Először is gratulálunk, hogy megnyerted a versenyt! Volt már ilyesmiben részed?
Kriszty: Nagyon szépen köszönöm nem csak a gratulációt, hanem a jelölést is Nektek! Igen, már készítettek velem egy interjút, aminek nagyon örültem és természetesen ez sem kivétel ez alól. Most is, miközben ezeket a betűket, sorokat gépelem, alig akarom elhinni, ami történt. 

F&J: Mikor kezdtél el írni?
K: Már hét éves koromban, mikor megtanultam kezelni a betűket a kezembe ragadtam egy íróeszközt, de valójában csak tizenkettedik életévemet betöltve láttam neki az írásnak komolyabban. 

F&J: Honnan jött a Pretty little liars ötlete?
K: Egy álomból. Bár igaz, ami igaz nem teljesen úgy írtam le, ahogy megálmodtam, hiszen az más helyszíneken játszódott. Így kicsit variáltam, finomítottam az események gubancos fonalán. A szereplők viszont egy és ugyanazon karakterek, akiket a képzeletem világában is láttam. 

F&J: Miért döntöttél úgy, hogy a blogodban két különböző bandából való srácot "mozgatsz"?
K: Mert mindenféleképpen azt szerettem volna, ha a lány személye óckodik mind a két másik ellenkező nemű karaktertől és egy kis viszályt is szerettem volna belecsempészni. És, hát erre ez volt a legkézenfekvőbb cérnaszál. E mellett izgalmasnak találtam, ha két különböző bandából, két teljesen más egyéniséggel rendelkező fiú rivalizál egymással. 

F&J: A történeted női főszereplője hasonlít valamelyest Rád?
K: Sokban. Grace is olyan makacs, mint én és kétségkívül könnyen feladja az eltervezett terveit, ha valamely mértékű csapás éri. És e mellett Ő is az írásban leli örömét akárcsak én. Összegezve nagyon is hasonlítunk egymásra.

F&J: Gondolkodtál már azon, hogy a történeted kiadod könyvben?
K: Ez eddig meg sem fordult a fejemben. Nem tudom, hogy elég erős cselekmény e ahhoz, hogy könyvek lapjain is megjelenjen, de én már annak is nagyon örülök, hogy ha csak páran is, de olvassák és biztatnak. És, hogy mit hoz a Sors az majd idővel elválik.

F&J: Ki a kedvenc szereplőd a blogodból? Miért?
K: Nem egy kedvencem van, akik egyben a szívemhez is nőttek. Először is ott van Grace, akit saját magam érzéseit felhasználva alkottam meg. Harry pedig teljesen olyan természet, aki küzd azért, amit el akar érni ezért is olyan meghatározó szereplő a szívemben. És kettejük mellett még JJ és Justin karakterét is szeretem. JJ pontosan olyan típusú fiú, aki mindig a szeretett lány mellett van, még ha az nem is viszonozza az érzelmeit, hiszen mást szeret. És Justin is ebbe a csapdába esett, aki ezért is nőtt a szívemhez, valamint az okból is, hogy egy barátnőm és egyben írótársam teljes mértékben hasonlít rá. Mondhatjuk azt is, hogy Ő formálja meg. 

F&J: Honnan szerzed a blogodhoz az ötleteidet?
K: Többnyire álmokból, de néha egy zene, virág vagy akármely tárgy is képes kihozni belőlem egy csomó felhasználható ötlet lehetőségét. 

F&J: A történet már készen van, vagy spontán találod ki a történéseket?
K: Már teljes mértékben készen van, összeállt minden csak meg kell írnom és felöltenem a blogra. Azt hozzá kell tennem, hogy nagy hosszúságnak örvendezik. 

F&J: Tartod az olvasóiddal a kapcsolatot?
K: Igen van. akikkel nagyon szoros kapcsolatot ápolok. 

F&J: Lehet, hogy érdekes kérdés. De, hogy fogalmaznád meg azt, amit érzel, mikor egy szívhez szóló, dicsérő kommentet kapsz egy bejegyzésedhez? 
K: Szerintem fantasztikus kérdés. De sajnos pontosan nem tudnám leírni, de megpróbálom. Olyan, mintha ezer pillangó repkedne a hasamban és akkor mindenkit meg tudnék ölelgetni és sorra puszilgatni. Van, mikor még pár könnycseppet is elhullajtok, amikor ilyen sorokkal illetnek. És ez arra is ösztönöz, hogy kétszer akkora energiával látok a munkához. 

F&J: Köszönjük a válaszokat és gratulálunk még egyszer! 
K: Én köszönöm még egyszer! 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése