2013. augusztus 21., szerda

#78. Kritika - My bizarre life

Cím: My bizarre life
Link: http://mybizarrelif.blogspot.hu/
Író: Csak egy lány

Jennii.:
Kinézet:
A fejléc nekem tetszik. Egyszerű, semmi csicsa. Bár a lány nincs szépen eltusolva.
A háttér nekem nem tetszik és nem is néz ki jól a bloggal. Valamilyen egy színű világos hátteret képzelek el. A modulokat is jobban lehetne látni. Szóval sürgős háttér cserét javaslok!
A modulok. Az online olvasók címét megváltoztatnám vagy nem is adnék neki címet. Tehetnél ki még elérhetőségeket vagy bloglovin képet/linket.
A szereplők lapoknál elég lett volna, ha egy szereplőről csak egy képet teszel be. Miért nem írsz ki nekik teljes nevet? (Mellesleg Kendall-ról imádom a képeket. Azt is, ami a fejlécen van és azt is, ami a szereplőknél.)
A prológusnak szerintem teljesen felesleges egy külön lap.
Amit még kiemelnék. Amikor megnyitunk egy lapot akkor a címnél, mint például a 'Szereplők'-nél az 'ő' betűt rendesen adja ki. Pont ezért szerintem válts át egy másik betűtípusra.
Pontozás: 5/2

Sztori:
Jézusom. Nincs prológus. A fogalmazásod csapnivaló, a helyesírásod csapnivaló! Mik ezek, hogy "nah" meg "+híres lettem"? Egy történetbe nem írunk szlenget, nem írunk smileyt. Nem rövidítünk! Van helyesírás ellenőrző, kapcsold be és használd! Van szóköz, vessző, pont, felkiáltójel, kérdőjel. Ezeket HASZNÁLD is!
A történeted maga full sablon csak itt abban különbözik a többitől a történet, hogy a lány űrlény.
Ez az egész úgy rossz, ahogy van. Előbb nyiss ki egy könyvet vagy nyiss meg egy normál blogot! Olvass, gyűjts "tapasztalatokat" és aztán kezdj neki írni!
Borzasztó az egész.
Pontozás: 0.5



Fannii.:
Kinézet és Sztori. (Igen egybevettem a végén meg is tudod, majd miért.)
A történet valamilyen szinten eredeti. Mármint, hogy itt a Mars, száműzetés a Földre. Egyedi. De jött az, hogy emberré változtatták, nyert az X-Faktorban, YouTube sztár lett, találkozik a BTR-rel, valószínűleg innen lesz sablon a sztori.
Nekem nem jön be a fejléced. Olyan..semmilyen. Se nem jó, se nem rossz. Kendall-ről - nekem - nem jön be a kép. Utálom a Mr. VastagSzemöldököt, inkább néztem volna róla egy képet, amin legalább a felét eltakarják. A fejléceden a betűtípus nem jön be. A háttér lehetne valami egységesebb. Nem ilyen sziporkázó valami, amitől a jobb oldali modulsáv abszolúte nem látszik.
Öngyilkos leszek.
Ez mi a gránát?.: ( A helyesírási hibákat megtartottam..nyugi én tudom, hogy az űrlényt 'ű'-vel írjuk...)
A:Szia kicsim-majd megölelt
D:Ti vagytok az új családom?
Ap:Igen mi...:)
Azértis mondták ilyen egyszerűen, mert nem tudták, hogy ürlény voltam ugy adták be nekik a sztorit, hogy egy nevelő otthonból fogadtak örökbe.
D:Akkor nagyon örülök anya és apa.:)
Ez mi a fasz?
1. Mi ez az elrendezés?
2. Mik ezek a rövidítések?
3. Mi a gránát ez a sok smiley?
4. HASZNÁLD A HELYESÍRÁS ELLENŐRZŐT!!! FELTÉTLENÜL!
Istenem, megölöm magam, eltemetnek majd visszajövök kísérteni. Csak egy lány, nem tudom a neved, de Te fogtál már könyvet életedben?
De ez nem elég pontos..
Ki is nyitottad már azt? Láttad abba mi hogy van?
Nem??!!
Akkor nézz utána. Nem használunk rövidítéseket. Honnan a véremből jutott neked ez eszedbe? Olyan nagy dolog lenne azt írni, hogy.:
"Szia kicsim. - mondta a nő, aki mint később kiderül az új anyám.
- Ti vagytok az új családom?  - kérdeztem meglepődötten.
- Igen, mi vagyunk azok. - felelte 'apa'. "
Nehéz lenne így írni? Tisztességesen? A szlengeket felejtsd el, gondolok itt a mind1-re, semmi baj nem lett volna ha kiírtad volna azt a rohadt számot BETŰVEL!! Mert tudod ez nem matematikusok nemzetközi szövetkezete, hanem egy blogspot, ahol feltörekvő írók írnak történeteket mégpedig miért? Mert csipázzák az irodalmat.
Te egy rohadt nagy divat blogger vagy. Te nem azért írsz, mert írni szeretsz vagy mert író akarsz lenni, mert ezzel akarsz foglalkozni. Egyszerűen fontosnak akarod érezni magad. Érezni akarod azt a szeretetet, megbecsülést,  amit azok az írók kapnak, akik tényleg meg is érdemlik. Te mindezt egyszerűen divatból csinálod.
Tudod mit?
Befejeztem.
Valószínűleg mindez az egyik füleden be a másikon meg szépen kiszállingózik. Nem fogok azért agyvérzést kapni miattad, mert ennyit nem tudsz. Nem fogom hallgatni - pontosítok olvasni - az anyázást, a hisztizést, vagy az idióta slepped ócsárolását, mert kimondom, hogy ez egy nagy kalap szar.
Adios amigos, este es Jenny y yo Fanny y este es un Jackass.
Pontozás.:5/0

Végleges értékelés:

Kinézet: 2
Sztori: 0.5


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése