2013. augusztus 7., szerda

#76. Kritika - We can learn to love again

Cím.: We can learn to love again
Link.: http://remember-me-pls.blogspot.hu/
Író.: Juliet

Jennii.:
Kinézet:
Húzd össze kicsit a blogot, hogy ne legyen ott a csúszka.
A fejléc png, amivel alapjáraton nincs is baj. Viszont a két körkép nem túl szépen van kivágva illetve látszik egy kis maradék, amit elfelejtettél - vagy az, aki csinálta neked - leradírozni. Az ilyen apróságokra is nagy figyelmet kell nyújtani! A cím betűtípusa tetszik viszont az nem, hogy a lila és a piros keverve van. Lehet személyes hiba de nekem feláll a szőr a hátamon tőle.
Elkezdtem nézni a modulsávot és azt hittem hanyatt vágom magam. Tudom ez nem a kinézethez tartozik de te ezt komolyan is gondolod? Öt kommentért írsz és ezt még emelni is akarod?! Hát ne haragudj.... de térjünk vissza a lényegre...
Igazából az egész modulsávval nincsen bajom. A chaten a színeket változtasd viszont meg. A kék nem passzol a blog alapszínéhez.
Azért viszont plusz pont, hogy sikerül egységes képet kirakni a szereplőkről.
Pontozás: 5/4.5

Sztori: 
Kezdem ott, hogy a prológusnál keresem a trailert, erre sehol. Na mindegy.
A prológus alapján nekem azt sikerült leszűrnöm, hogy a mondatokat csak egymás után dobálod. Vannak mondatok amiknek nincs értelme, ezekre pedig nagyon figyelj!
Eljutottam az első fejezetig és máris megcáfoltad saját magad - a mondat dobálás terén. Szépen fogalmazol és sajnálom, hogy ez a prológusban nem mutatkozott meg.
Maga a történet nekem alapjáraton tetszik. Egyenlőre semmi sablont nem vélek felfedezni benne. Imádom, hogy Liam szemszögéből van írva. Pár hiba van, de ezeket nagyobb odafigyeléssel elkerülheted.
Pontozás: 5/5
u.i.: kérlek a kommenthatárt mindenképpen szüntesd meg! Ettől függetlenül a feliratkozás nálam is megtörtént!

Fannii.:
Kinézet.:
A fejléced szerintem se jó. Egyáltalán nem értek a fejlécekhez, de tényleg. De azt én is látom, hogy egyáltalán nem profi munka, amivel nem lenne semmi gond, mert senki sem tökéletes. Viszont ez a fejléc munka, igénytelen. Ami a legrosszabb. A blogot szerintem is húzd kicsit összébb. A tiéd nem olyan széles, de nem szeretem a csúszkát. Elvonja a figyelmemet. Örülök, hogy egy modulsávod van, és annak is, hogy nem pakoltál ki felesleges dolgokat. Viszont én áttenném a modulsávot a jobb oldalra. Nem tudom nekem furcsa a bal oldalon.
A lélekszámlálót mindenképpen helyezd feljebb.
Ez nem tartozik a kinézethez, de engem irritál az a nő a fejléceden. Minden második blogon ott van...Emberek, haladjunk a korral és találjunk már főszereplőket, de most komolyan!
Pontozás.:5/4

Sztori.:
Végre egy Liam-es fanficiton. Kezdek leszokni az 1D sztorikról, mert már a tököm is tele van, hogy minden Harryről vagy Zayn-ről szól. Nem vagyok nátor, de belőlük is sok néha. De akkor térjünk a Te sztoridra. Lehet, hogy ez még a kinézethez megy, de mivel a fejezetről van szó, inkább ideírom.
TAGOLJ!!!
Nagyon egybefolynak a leírás részek. Követhetetlen.
Van néhány elírásod például, mikor Ally és Liam sétál. Liam azt mondja.:
"..És az az öt srác.."
Megjegyzem, hogy a bandában vannak öten. Gondolom magát nem nevezi fantasztikusnak és jó barátnak...Bár a Leery-os affér után nem merek semmit sem állítani.
De térjünk a történetre!
Nekem nagyon bejön!! Olyan jó, hogy végre nem egy sablon sztorival találkoztam és ráadásul Liam szemszögéből van az egész! Ha valaki azt mondja sablon, akkor nem igaz. Adtál neki egy szép körítést Liam tesójának a balesetével, ráadásul úgy, hogy két csaj is van. Csak úgy megjegyzem, hogy utálom Emilyt.Attól függetlenül, hogy nagy valószínűséggel összejön valamelyik csajjal, még nem sablon, hanem romantikus sztori. Én szeretném ha folytatnád, de nem öt komment ellenében.
"Az író van az olvasókért, nem fordítva!"
Meg még az, hogy emelni akarod...Te fellegekben élsz vagy mi a gránát?  Július 12-e óta egy kommented van. Ezt sokáig senki nem fogja tűrni. Az olvasó nem azért olvas, hogy utána még ő írjon azért, hogy neked az egódat és a Megjegyzések modulodat bővítsék. Ők olvasni akarnak egy tisztességes sztorit. Ha maguktól hozzászólnak?
Oké, hát megteszik az enyémhez is érkezik, sőt majdnem minden íróéhoz.
Szerintem ha így folytatod, a blogod el fog tűnni, mint a légyfing.
Ennek ellenére én feliratkoztam, kíváncsi vagyok, hogyan folytatod tovább a történetet.
u.i.: Liam boxerben....Reakció.:

Pontozás.:5/4,5


Végleges értékelés.:

Kinézet.: 4.2
Sztori.: 4.7

1 megjegyzés: