2013. augusztus 6., kedd

#75. Kritika - Lara and her life with One Direction

Cím.: Lara and her life with One Direction
Link.: http://laraandherlifewith1d.blogspot.hu/
Író.: Réka

Fannii:
Kinézet.:
Nekem nem tetszik a fejléced. Nagy, ormótlan és mindenekelőtt csúnya. Két képet belöktél két szívecskébe..Nagyon eredeti...a címről már szót sem ejtek. Szerintem fölösleges a két modulsáv. A címkék rész tök fölösleges, mivel ez egy egységes blog. Nincsen felosztva különböző témákra. A videosáv is értelmetlen. A bal modulokat tedd át jobb oldalra és voilà! Király minden.
A fejezeteket pedig tagold, mert összefolyik az egész. A betűszín lehetne sötétebb.
Pontozás.:5/2,5

Sztori.:
Ide látom, hogy sablon.
A bevezető helyett én is olvastam volna egy prológust. Amit itt leírtál, leírhattad volna a csaj szemszögéből, és máris nem kötözködünk ennyit az elején.
Leírsz tíz mondatot szemszögváltás, tíz mondat ismét új szemszög. Én szeretem különböző oldalakról is megismerni a sztorit, főleg ha pasi szemszögből van. De!
A fejléceden Zayn és Lara van. Nem hiszem, hogy Benedek karaktere annyira mérvadó lenne a sztoriban.
Én komolyan elolvastam minden egyes fejezetet, de nem fogtam fel belőle semmit. Úton - útfélen meghazudtolod a sztorit. Számomra követhetetlen volt.
Nekem nem jött be a sztorid, nem volt kedvem olvasni. Szenvedtem, mialatt olvastam.
Bocsii.
Pontozás.:5/2

Jennii:
Kinézet.:
Húha. Hol is kezdjem?
A fejlécet mindenképp kicsinyítsd le mert, ahogy megnyitom a blogot csak a fejlécet látom. Szabály szerűen berobban a képbe. Ha már a fejlécnél tartunk nekem nem tetszik. Számomra túl - hülyén hangzik - gyerekes. A sok rózsaszín, a hatalmas szívecskékben lévő arcok...nem túl sok. A betűtípus egyáltalán nem illik a fejléchez.
Húzd össze az egész blogot!
Videó sáv. Minek? Teljesen feleslegesnek találom.
Címkék. Egy blogra, ahol egy összefüggő történetet olvashatunk? Minek?
Na most, amit szerintem változtathatnál a modulsávokban.
Bal oldal: Az archívumot rakd át a második oldalra. Tegyél ki egy bloglovinos képet/linket, ahol tudnak követni. Írj ki elérhetőségeket, infókat a blogról. A többi maradhat.
Jobb oldal: A videó sávot sürgősen szüntesd meg a címkékkel együtt! Legfelül legyen az oldal megjelenítés számláló, utána tehetsz be valamilyen képet, ami kapcsolódik a bloghoz. Utána feliratkozók és archivum.
A bejegyzések címét vedd kisebbre és állíts be neki valamilyen más betű típust mert ez - szerintem - elég "unalmas". A modulok címénél ugyanezt tudom mondani. A bejegyzésekben pedig a betűméretet állítsd kisebbre!
A szereplők lap. Laráról és Benedekről keress másik képet, mert elég rossz a felbontásuk.
Miért csak keresztnevük van?
Pontozás: 5/2.5

Sztori.:
Na már most kezdtem ott, hogy a 'Bevezetés' helyett én szívesebben olvastam volna egy prológust.
Ott folytatom, hogy a fogalmazásod kicsit átlagos. A történet meg össze vissza. A Benedek szemszögeket én sem értem.
Helyes írási hibákat vélek felfedezni, amiket kiküszöbölhetnél, ha többször elolvasnád a fejezetet mielőtt megosztod. Igazából Fanni mindent elmondott előttem!
Pontozás: 5/2

Végleges értékelés.:

Kinézet.: 2,5
Sztori.: 2

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése