2013. augusztus 21., szerda

#77. Kritika - Just be yourself

Cím: Just be yourself
Link: http://and-justbeyourself.blogspot.hu/
Író: Bou

Jennii:
Kinézet.:
A kedvenc színem a kék, de ebben a fejlécben már nekem is sok. Lehet egy fejléc alapszíne a kék de nem kell azért, hogy minden - szó szerint - minden kék legyen. (Az Eiffel 65-Blue című dala jutott most eszembe.)
A modulsáv szerintem rendben van. Nekem a bejegyzések dátuma és címe is tetszik, szóval ezekbe nem tudok belekötni.
A lapok. A 'Részek'-et feleslegesnek találom, hiszen van a modulsávban archívum. Vagy az egyiket vagy a másikat tartsd meg! A szereplők rendben vannak. (Olyan édes Cloe.) A díjaknál csak annyi, hogy szerintem mindent egy betűtípussal írj és mindent ugyanabban a méretben.
Pontozás: 5/4

Sztori:
Kezdem ott, hogy mi az a szavazás arról, hogy happy end vagy szomorú legyen a történet vége? Te vagy az író, neked kell eldönteni nem az olvasónak. Pluszban nyilván az emberek 80%-a a Happy End-re fog szavazni, miközben lehet te mondjuk egy szomorú véget képzelnél el. Ez teljesen felesleges.
Na de maga a történet.
A prológus után - csakugyan, mint Fanni - én is tudtam, hogy a titokzatos "H" nem más, mint Harry göndör Styles.
Ami először feltűnt az az volt, hogy a fejezetek tényleg elég rövidek. Például a negyedik fejezetnél én csak néztem. Rendkívül zavaró, hogy egy fejezetbe beszúrsz ennyi képet.
A fogalmazásoddal szerintem nagy baj nincsen. Talán csak annyi, hogy sok tőmondat van. Vonhatnál össze mondatokat.
A párbeszédek. Ha Becca mond valamit és közben be van ékelve egy-egy mondat, akkor csak kötőjelet ír és folytasd a beszédet, ne kezdd új sorban!
Nem írhatsz olyanokat, hogy "Így emellett döntöttem." Oké, hogy te beszúrtad a képet, de egy könyvben sincs ez leírva. Persze te megkönnyítetted az olvasó dolgát azzal, hogy csatoltál képet. Remélem érted mire is gondolok itt ezzel..
Az összes többit Fanni leírja, nem szeretném én is leírni ugyanazt még egyszer.
Pontozás: 5/3


Fannii.:
Kinézet.:
Ha lefelé görgetem az oldalt megmozdul a fejléced. Nekem is kék. Én amúgy sem vagyok oda a kék színért, na de itt tényleg sok(k). Sterilnek hat a blogod. Oké, hogy ez a fehér színre mondják, de úgy éreztem nálad, mintha megint tüdőszűrőn lennék...Lehetnének a fejléceden élénkebbek a színek. A lélekszámlálót mindenképpen feljebb helyezném el. Oldalként a "Részek" teljesen fölösleges, mivel már archívumod is van az oldalon. Én személy szerint jobban szeretem a modulsávban elhelyezett archívumot. Annyi lenne még, hogy a fejezeteknél mindegyik rész ugyanakkora betűmérettel és fajtával legyen írva!
Pontozás.:5/3,5

Sztori.:
Annyit mondjatok nekem, mi értelme van ezeknek a naplóbejegyzéseknek? Minden harmadik blogban a csajszi vagy ne adj Isten a pali naplót ír. Én ezt már nem tudom elképzelni, jöhet az, hogy az 1D vérfarkas, Niall lidérc vagy megtámadják az emberiséget a moldrék. Ezt el tudom fogadni, de azt, hogy egy totál laza 17 éves kis csaj naplót ír, azt már nehezen.
De lépjünk ezen tovább.
Nos. Az elején tudtam, hogy Harry lesz az a bizonyos "H". Azt nem tudom hol ismerkedtek meg, viszont arra rohadt kíváncsi lennék. Olvastam egy blogot, ahol a csajszi egy olyan oldalon találkozott vele, mint mondjuk nálunk a Honfoglaló. Szóval plusz pont érte, hogy nem a tengerparton akadtak össze.
Azért viszont fekete pont, hogy annyi képet szúrsz be. "Anya a konyhában" "Anya a repülőn" " A picsa húgom" nem tudom de engem ezek irritálnak. Néhány kép vagy gif jöhet, ami éppen kifejezi annak a bizonyos fejezetnek a lényegét vagy a legfontosabb momentumát.
Azt mindenképpen írd nagyobb betűvel, hogy kinek a szemszögéből olvasható a fejezet.. Elkezdtem törölgetni a képernyőmet, miközben azt motyogtam: Mi a bánat ez?
A fejezetek nagyon rövidek. Hiába szúrsz be hatvanmillió képet így is feltűnik. Például a 7. fejezet 54 mondatból áll. Ez durván 359 karakter. Ismét jön a rizsa.: egy fejezet minimum 2000 (!).
Én elhiszem, hogy 'imádom a tesómat feeling' van ebben a blogban. De totál nem érdekel Aaron szemszöge. Itt Becca és Harry a lényeg. Ajánlanám, hogy rájuk koncentrálj. Mondjuk a Harry szemszögéből írt rész  - ami nem egész 27 mondat volt - az volt a kedvencem!
Nem tudom, lehet, hogy személyes hiba de a szemem kaparnám ki, hogy egy állítólag ott vagyok a toppon, az apám a Vasember, ilyen - olyan Hoolywood-i eseményekre járunk kis csaj a főszereplő - és nem ismeri fel az 1D-t?
A punk ismerősöm is vágja, hogy ki - kicsoda..
Elrontottad...számomra elrontottad.. Én nem így képzeltem el a találkozást. xD
Alapjáraton nem lenne rossz a sztori, ha nem lennének rövidek a fejezetek és érdekesen lenne fogalmazva. Nem volt kedvem olvasni, mindig vártam mikor ír végre Harry vagy mikor jön az Ő szemszöge, de mindig a kis csajt kellett hallgatnom....
Pontozás.:5/3

Végleges értékelés:

Kinézet: 3.7
Sztori: 3


1 megjegyzés:

  1. Köszönöm:) És megfogadom őket. Most hogy így leírtátok nekem is sok dolog tűnt fel és fogok ezeken változtatni, szóval még egyszer köszönöm.

    VálaszTörlés