2013. augusztus 22., csütörtök

#1. Ajánló: Tűzgyűrű

m: Tűzgyűrű - Pacific Rim
Megjelenés: 2013
Típus: Sci-fi
Időtartam: 131 perc.

Szereplők: 
Charlie Hunnam (Raleigh Antrobus)
Rinko Kikuchi (Mako Mori)
Idris Elba (Stacker Pentecost)
Ron Perlman (Hannibal Chow)
Clifton Collins Jr. (Tendo Choi)
Max Martini (Herc Hansen)
Robert Maillet (Aleksis)
Charlie Day (Newt Gotlieb)

Trailer: KATT


Tartalom: 
Amióta ember él a Földön, mindig félt attól, hogy egyszer ellenséges idegenek érkeznek a végtelenből: de mindig azt hitte, hogy az ismeretlen a gonosz a csillagok közül bukkan majd elő. Pedig a Csendes-óceán alatt megnyíló kapu volt az, melyen keresztül gonosz óriásszörnyek támadtak ránk, hogy megszerezzék a világunkat. Az ellenük folytatott háború során milliók haltak meg, és az emberiségnek már nincs hátországa, kimerültek a tartalékai. Egy különleges fegyvernek hála a Föld régi lakói mégis kapnak egy utolsó esélyt. A hatalmas gépezeteket több pilóta irányítja, agyukat neuronhidakkal kapcsolják össze. Ám még ez is kevés. A seregből rég elbocsátott pilóta (Charlie Hunnam) és egy az első vonalban még kipróbálatlan újonc (Rinko Kikuchi) azonban elindít egy olyan harci gépezetet, amelyet már régen leselejteztek: talán Ők fogják megállítani az apokalipszist.

Személyes vélemény:
Én egyáltalán nem szeretem az ilyen földönkívüliekről/idegenekről szóló, robotos vagy akármilyen filmeket. DE, ezt egyszerűen imádom. Maga az egész történet szerintem nem olyan nagy szám kivéve, hogy kitalálták ezt a "Gájdzsin-Világ-Gipsy Danger" felállást.Viszont magát a kissé sablonnak tűnő sztorit ellensúlyozza a rendezés és a színészek játéka. Nagyon jól meg lett rendezve a film és, ahhoz képest, hogy az ember kissé sejti mi lesz a végkimenetel tudnak okozni meglepetéseket nem is egyszer.
Konkrétat - hogy mi történik a filmben pontosan - nem fogok írni, hiszen akkor hol a meglepetés, a kíváncsiság?! De egyszerűen fantasztikus.


Amiért ajánlom:
Izgalommal teli és érzelem dús egyben. Vannak benne fordulatok, amire az ember egyáltalán nem számít.
Először mikor betették ezt a filmet DVD-n nem néztem, mivel nem szeretem az ilyesfajta filmeket. Viszont néhány jelenetet elkaptam, ami igencsak felkeltette a kíváncsiságomat így körülbelül kétszer néztem meg egy nap alatt.
Ha valaki szereti a robotos, földönkívülis filmeket mindenképpen nézze meg! Aki pedig nem igazán kedveli ezt a műfajt - mint például én - csak nézze meg a trailert, nézzen bele a filmbe egy kicsit és garantálom, hogy megjön hozzá a kedvem. Én csak ajánlani tudom!

Itt nézheted meg: KATT

Jennii T.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése