2013. augusztus 27., kedd

#79. Kritika - Girlswolf

Cím.: GirlsWolf
Link.: http://girlwolf-onedirection.blogspot.hu/
Író.: Kíra Földi

Jennii.:
Kinézet.:
Kezdem ott, hogy nekem is van egy farkasos témájú blogom és azon is a fekete és a piros uralkodik. :D Na mindegy.
A fejléc nekem tetszik a háttérrel együtt.
A modulsávokkal viszont nem vagyok kibékülve. A szereplőket pakold egy oldalra. Vagy, ha így akarod hagyni a szereplőket, akkor az archivumot mindenképp tedd lejjebb! A versenyes képet is tedd lejjebb!
A bejegyzések címét és dátumát kicsit "bonyolultabb" betűtípussal írnám.
A Harry-s kurzor borzasztó! Szerinted cseréld le! Azt a szöveget pedig szerintem töröld ki a fejléc alól!
A chat-el pedig csinálj valamit mert tök error az egész - szó szerint.  A zene modult szerintem töröld. Két okból. Az egyik, hogy tökre nem passzolnak a dalok a történet hangvételéhez - kivéve a She wolf-ot -, a másik pedig, hogy elvonja az olvasó - legalábbis az enyémet - figyelmét a történetről.
Pontozás: 5/2

Sztori:
Kezdem ott, hogy én egyáltalán nem szeretem, mikor a szereplőket egy bejegyzésben mutatjátok be. Ennek vannak kitalálva a lapok vagy a modulsávok. A szereplős bejegyzés helyett én szívesebben olvastam volna egy prológust.
Írok a fogalmazásodról és őszinte leszek. Borzasztó! Csak pakolod a mondatokat egymás után és nekem valahogy az jön le az egészből, hogy baromira nem figyelsz arra, hogy legyen valami "formaisága" is.
"Hogy" elé mindig vesszőt teszünk, mondatot nagy betűvel kezdünk. Létezik a ponton kívül más mondatvégi jel is! Engem idegesít a sok hosszú mondat. Amit leírtál egy mondatban az körülbelül mehetne kettőben! Ha viszont összevonod őket, legalább tagolj vesszővel! A helyesírásod...ha már nem tudsz helyesen írni, akkor legalább kapcsold be azt a nyamvadt helyesírás ellenőrzőt és, ha látod, hogy pirossal aláhúz valamit, javítsd ki! Komolyan agyvérzést kapok már ezektől a hibáktól! Használj más kötőszavakat is ne csak az "és-t"!
Akkor a történet. Engem zavar, hogy a szülei tudják, hogy farkas és tök jól kezelik. Az egész történet össze vissza - erről Fanni lentebb ír bővebben. Nekem egyáltalán nem tetszik, sőt szinte idegesít!
A fejezetek pedig elég rövidek!
Pontozás: 5/2



Fannii.:
Kinézet.:
Most már van fejléc, ami bejön.
Nos, mivel már van egy tök királyul megszerkesztett fejléced, totálisan fölösleges kipakolni oldalra a szereplőket. Elég lenne egy modulsáv, amiben jöhetnének felülre az információk, a számláló, blogarchívum, rendszeres feliratkozók és a chat - ami nálad éppen gallyra ment. A betűtípusod valami förtelem. Nem írunk olyan betűtípussal, ami olyan mint az ember kézírása. Csúnyán mutat, de mindezek előtt nehezen lehet elolvasni. Rángatózik tőle a szemem.
A szavazás...most komolyan. Te írod a sztorit nem?! Te döntöd el milyen hosszú - és szerintem - nem lehet ezt kiszámolni. Minden fejezethez írunk még egy kicsit, vagy éppen elveszünk belőle... - de ez lehet, csak nálam esedékes.
Harry feje, mint kurzor...figyelj, a csillagokat már kezdem megszokni..de Harry feje - ilyen formában - eléggé zavaró.
Pontozás.:5/3

Sztori.:
Ajajajajjj. Nos kezdjük az elején.
Egy prológusnak - bármilyen formában - nagyon örültem volna. Hirtelen belevágtál az egészbe..hidd el, egy tündérekről szóló blog után, hatalmas váltás volt.
Viszont a legrosszabb módon hoztad tudtomra, mi a pálya.
Most komolyan. Leírod, hogy farkas vagyok utána meg.: Hello, Bűzös Jackie vagyok, Mikronéziából..
Na ne.
Ez olyan, mintha olvastad volna az Alkonyatot, Bella éppen nyomja a depressziós szövegét, majd benyögi, hogy.: Sziasztok! Bella Swan vagyok, albínó.
Az oké, hogy raksz be képet arról, mit vett fel Amy. De minek írod alá zárójelbe, hogy ezt vette fel?! Fölösleges, bosszantó. Óóhhh, és attól nem hosszabb a fejezet, hogy beleraksz három nagy felbontású képet.
A csajszit kikötözik a fához...csak nekem nem jutott eszembe az, hogy ideje bemutatkozni? A sztori értelmetlen, össze-visszaság. Tudod Te, mi lesz ebből a blogból? Én még nem látom ennek se az értelmét, se a jövőjét, de tény, hogy miközben ezeket a sorokat írom, még csak hat fejezetet olvastam el. Annyit mondanék, hogy használj pontot, szóközt és írásjeleket. A betűtípust könyörgöm váltsd le. Te próbáltad már így a blogodnál elolvasni a részeket? Nagyon nehéz dolga van az olvasóknak.
A srácok és Amy kapcsolatát nem igazán értem. Egyszer kikötözik, ordibálnak vele, aztán meg már müzlit etetnek vele?! Néhány leírást kihagysz és hirtelen váltasz..vagyis én nem láttam semmilyen átmenetet a két eltérő viselkedés között.
Hét fejezetet olvastam el, bevallom. Képtelen vagyok többre. Sorolom az okokat.:

  • Olvashatatlan betűtípus.
  • Semmi szóköz használat.
  • Rengeteg helyesírási hiba.
  • Értelmetlen történet. Fel som fogtam mi történik körülöttem. Most bárki nevezhet hülyének, vagy idiótának. De ha normálisan megfogalmaz az ember valamit, azt a többiek is megértik. Te ezt nem tudtad teljesíteni.
  • Sok tőmondat.
Pontozás.:5/2

Végeleges értékelés:

Kinézet: 2.5
Sztori: 2


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése