2013. augusztus 27., kedd

#80. Kritika - Dirty notes

Cím.: Dirty Notes
Link.: http://dirtynotes-josh.blogspot.hu/
Író.: Tess Devine

Jennii.:
Kinézet.:
Hirtelen nézem a fejlécet, nem tudtam eldönteni mi van. Aztán rájöttem, hogy az van betéve háttérnek, mint az egész blognak. Összességében tetszik a fejléc. Tetszik az "idézet" rajta. Viszont az nem, hogy Josh olyan kicsi. Illetve a lánynak nem olyan szép a kivágása. De, ha egyben nézem akkor jó.
A moduloknál kitenném még az oldal megjelenítés számlálót. Josh képét pedig legfelülre tenném. Az összes többi viszont szerintem jó.
A szereplőknél fura, hogy írtál egy ilyen bevezetőt vagy nem is tudom minek nevezzem. Olyan hatása volt számomra, mintha egy összecsapott prológust olvastam volna.
A lapoknál a betűtípust váltsd át, mert nem túl szép, hogy a hosszú magánhangzókat rendesen adja ki.
Az egész design-nal viszont összességében ki vagyok békülve.
Pontozás: 5/4


Sztori:
A prológus - ha néhány hibát nem nézek - akkor tökéletes. Kíváncsivá tett, a fogalmazásod pedig nagyon tetszett.
Elolvastam az első fejezetet és nekem egyből eszembe juttatta a régi közös blogunkat Fannival, az Our Life-ot. Na jó ez most teljesen mellékes. Szerintem a fogalmazásoddal nincs nagy baj, láttam és olvastam már rosszabbat is. Én teljesen örülök, hogy egy kicsit - úgymond - túlléptünk a One Direction-ön és valaki azzal is foglalkozik, hogy mögöttük ki van. Tetszik, hogy Josh - az egyik - főszereplő. Szóval az már biztos, hogy én mindenképp tovább fogom olvasni a történetet!
Van humorod és ez tetszik, nem egyszer sikerült megnevettetned.
Ezt a Josh vállán függő, ölében ülő mondatokat nem nagyon értettem mert, ahogy leírtad a dolgokat elég érdekesen képzeltem el a pozíciót - Fanni leírja pontosan, mert én még megfogalmazni sem tudom - és mivel vizuális típus vagyok kicsit nevettem és ez nem feltétlen jó.
Nekem összességében tetszik.
Pontozás: 5/4


Fannii.:
Kinézet..:
Egységes.
Minden passzol mindenhez. Bár az tény, hogy szerintem szörnyű a fejléced 'háttere'. Josh lehetne nagyobb és mindenkitől kérdezem; csak szerintem furcsa a csaj?! Nem tudom, én frászt kapok tőle.
Hiányolom a lélekszámlálót. Azt is legfelülre tenném. Utána jöhetne az archívum, a feliratkozók és a szerzői jogok. Én személy szerint, nem látom értelmét a képnek Joshról.
Ahogy Jenni is említette a szereplőknél az a bizonyos 'előélet' hasonlít egy szörnyen elcsépelt és - uram bocsá' - szar prológusra. Nem hiszem, hogy mindezt a szereplők modulnál kellett volna tisztázni.
Annyit kérek, hogy máskor ne használd a magyar neveket. Bekavarodok tőle és valamiért fenntartásaim vannak a magyar nevekkel íródott történetekkel szemben!
Pontozás.:5/3

Sztori.:
Azt a büdös.
Hirtelen azt sem tudtam hol vagyok. Elolvastam a prológust és mondom; mi van?! Ezt a csodálatos, titokzatos prológust ugyanaz írta, aki a Szereplőknél azt a retek leírást?
Hát befosok, komolyan.
Nagyon tetszett a prológus..Hatalmas reménnyel kezdtem el olvasni az első fejezetet, azzal a mondattal a fejemben, hogy nekem továbbra is olvasnom kell ezt a blogot.
Az első fejezet után már nem érzem így.
Olyan átlagos lett az írásmódod és maga a sztori is. Nem tudom tisztességesen megfogalmazni. Mást vártam. Aztán jött a második fejezet.
Megint rajongód lettem komolyan. Annyira jópofa volt a fejezet, Jesszus végig kacagtam az egészet. Igaz, hogy érdekesen fogalmazol. Az érdekes alatt pedig azt értem, hogy nem fogok fel mindent először. Többször át kell olvasnom bizonyos részt, mint mondjuk mikor dobolt a csaj. Imádtam a részt tény, de néha Te sem tudod mit írsz. Írtad, hogy Josh leült a dobokhoz, Tess pedig lecsúszott az ölébe, így a tekintetük egy magasságban volt. Akkor, hogy a gránátba kezdett el dobolni utána a csaj Josh segítségével? Vagy hátul is van szeme?
Remélem érted ezzel mire akartam rávilágítani.
Még nem olvastam Joshról szóló történetet, de a sok érzelmi kilengés ellenére, amit az írásmódod váltott ki belőlem, élveztem. Mindenképpen folytasd, jó lesz ez így.
Bár nem bánnám ha néhány részt kidolgoznál. Mondjuk, mikor a csajok beszélgetnek és poénkodnak. Kidolgozhatnád, bevethetnéd a saját poénjaitokat a barátnőiddel és máris egyrészt hosszabb lenne a fejezet, másrészt sokkal bensőségesebb, ezáltal közelebb kerülhetsz az olvasókhoz - szerintem.
Pontozás.:5/3,5

Végleges értékelés: 

Kinézet: 3.5
Sztori: 3.7

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése