2014. június 27., péntek

#91. Kritika - Love me like you do

Cím.: Love me like you do
Link.: http://fruzsinnaa.blogspot.hu/
Író.: Fruzsi Balogh

Kinézet.:
Katasztrófa.
Tehát, nem vagyok design zseni, sőt a paint rajztudásom is egy ötödikes szintjével egyenlő, de különbséget tudok tenni fantasztikus, jó és szar között. A te blogod kinézetére még keresem a megfelelő szót.
Kezdjük a tetejéről. A fejléced siralmas. A csaj még hagyján, a középen lévő idézetre nem hiszem, hogy szükség van, a cím betűtípusa pocsék és a bal oldalon lévő emberkére először azt hittem, hogy egy kettévágott kajszibarack két nagy sövénnyel és két szemmel. Ó, és az ott hátul az ókori Róma? A háttér...egyszerűen cseréld le, jó?
Teljesen felesleges a két modulsáv, pakolj be mindent jobbra, de előtte szelektálj. Mondom onnan mit érdemes megtartani; a lélekszámlálót, a rendszeres feliratkozó modult, a cseréket, a blogarchívumot és egy - ismétlem, egyetlen egy darab képet Justinról. A többi kép, YouTube link, valamit ez a kedvenc képem dolog totál felesleges. Csajszi, ez egy fanfiction oldala. Ha a Justinról szóló nyáladzást és híreket meg ilyen pillempátyokat szeretnék látni, felmegyek a Viva oldalára, majd teszek valami drasztikus dolgot magam ellen.
5/1

Sztori.:
Kezdjük azzal, hogy nem szeretem Justin Bieber-t, de ez már az én nézetem és próbálok ettől elszakadni és nem előre leírni a sztorit. Nos.
Isabella Smith - egy totál sablon név, egy totál sablon háttérsztorival, de Pécsen született. Izéé..hozé..legyünk nemzetköziek, biztos ez volt a mottó, haladjunk. Már ez első résznél a fejemet fogtam a rengeteg elírás és helyesírási hiba miatt. Nem veszed észre, hogy a bejegyzésed háromnegyede pirossal alá van húzva? Tény, emberek vagyunk, hibázunk de ezek annyira szembetűnő hibák, hogy egyszerűen lehetetlen elsiklani felettük. A számokat írd ki betűvel!
Öljetek meg!
Ismét a helyesírási hibákra akadtam ki. LENNI, ÁTADNI, MEGBESZÉLTÜK, ÖSSZEJÖTTÜNK.
Tudod mi volt a különbség a Te írásod és az itt felsorolt szavak között? Hogy az enyém helyesen lettek leírva.  
Le, be ki, föl, meg, el ár, rá, ide, oda, szét, össze, vissza.
Általános iskola, harmadik osztály. Nos gyermekem, ezek az igekötők - az alapok, ennél még több is van. Ergo összeköti az igét a fent felsorolt igekötőkkel. Kivéve, ha egy új ige beékelődik közéjük, akkor három szóba írjuk őket. De ezt miért nekem kell elmagyaráznom?
A helyesírásod botrány. Egy fejezeten belül négyszer váltottál szemszöget, ami négy különböző, retina sajdító színt jelent.
Öt perce ülök leamortizálva a gép előtt. Az első öt fejezeten rágtam át magam és egy diszlexiásnál nincs ennyi probléma az írásnál.
Olyan nagy meglepetés volt, hogy Bella és Justin összejöttek...de tényleg...
És ezek után jöttek az olyan nem sablon dolgok, mint a hatalmas bulik, a veszekedések, a rossz hírek, a békülések, ismét nagy bulik...tényleg, semmi sablon áhh.
A te sztorid nem sztori, mivel sem egy normális leírás vagy párbeszéd nincsen benne. Minden mondatod tőmondat, egy épkézláb, összetett és értelmes mondatot nem hoztál össze harminc fejezetben.
Ja, adom. Nem, igen. Rendben, oké bébi. Annyira szeretem, hogy ilyen. Milyen? Hát ilyen.
Pacsi.!
Tény, hogy a huszonnyolcadik fejezetnél vagyok, viszont a sztori felére nem emlékszem. Az is tény, hogy ott már valamelyest jobb a helyesírásod, de ezt a sztorit már nem lehet visszahozni a halálból.
Megy egy utolsó gondolat.:
Ha a blogspot az írásodban valamit pirossal aláhúz, az nem azért van mert teszik neki!
Fannii feladja, Fannii lelép.
5/1

Fannii J.
xx



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése