2014. június 26., csütörtök

#86. Kritika - Just like yesterday

Cím: Just like yesterday
Link: http://just-like-yesterday.blogspot.hu/
Író: Sziszyy


Kinézet.:
Jajhaj.  A fejléced...maradjunk annyiban, hogy nem tetszik. Az a rengeteg ember bezsúfolva egy 9x13-as "ketrecbe" több, mint borzalmas. Rajta van mindenki, még az is, aki a bloban csupán két mondatot mondott. Elég lenne rárakni a főbb szereplőket. És a cím. Be vagy nyomorítva jobb oldalra egy hatalmas csókos száj kíséretében. Nem jó. Figyuzz nem tudom ki csinálta a fejlécet, ha Te akkor szépen és kedvesen annyit javasolnék, hogy tanulj még egy kicsit magáról a desingról és nem lesz gond viszont, ha ezt valakitől rendelted, neki már nem szépen és nem kedvesen annyit mondok, hogy tanulja már meg mi jó és mi nem és álljon sorba annál a standnál, ahol esztétikai érzéket osztogatnak. Röviden.: a fejléced egyáltalán nem jó és cseréld le!
A blogot szélesítsd. Rettentően zavaró, hogy olyan keskeny a blog és a háttér - ami alapjáraton tetszik és semmi gond nincs vele - teljesen elvonja a figyelmem.
Személyes dolog, de nem szeretem ha a modulsáv bal oldalon van. A modulsávot illetően annyit javasolnék, hogy a megtekintettséget helyezd el feljebb, a rendszeres feliratkozókat pedig a chat alá tedd. Imádom az oldalakat. Eszméletlen jó megoldás viszont te elég gázul éltél vele. Ha ilyen sok oldalt akarsz beilleszteni, akkor inkább válaszd azt a megoldást, ami az oldalsávba egymás alá rendezi őket. Nem néz ki szépen, hogy egy törés van az oldalak között. Mindegyik oldalt végignéztem. A Rajzaim részt imádtam, elképesztően tehetséges vagy, de nem hiszem, hogy mindez érdemel egy oldalt. Inkább ezeket a rajzokat beilleszthetnéd a fejezetekhez. A Történetről röviden nagyon felhúzott, szerintem nem látod tisztán és jól a helyzetet. Idézem.:
"Nem próbáltam kertelni, hogy van egy lány, aki utálja a One Direction-t, nem ismeri őket, hogy a végén megszeresse és valakibe beleszeressen."
Ezt a mondatot nem is értettem teljesen, de csak, hogy szóljak, egyre több ilyen blog van. Sőt a fanfiction-ök esetében 76%-uk ilyen blog. Következő idézet.:
"Egyre kevesebb az olyan blog, ahol rajongók vannak és jönnek össze a fiúkkal." Így lenne helyes.:
Egyre több az olyan blog, ahol rajongók vannak és jönnek össze a fiúkkal. Hangsúlyozom.: EGYRE TÖBB.
A szereplőknél szerintem úgy lenne fair, ha mindenkihez írnál idézetet nem csak bizonyos szereplőkhöz.A versenyes képet pedig állítsd be úgy, hogy a blogspot alapból kicsinyítse, mikor feltöltöd mert elég csúnya és idegesítő is, hogy belelóg a szövegbe.
5/2,5

Sztori.:
Nem akartam megírni a kritikát. 2013. szeptemberében frissítetted utoljára a blogot. Tény, én sem vagyok az a gyakran frissítgető fazon, de kritikát sem kérek. Szóval hatalmas fintorral és szájhúzogatással kezdem elolvasni a sztoridat.
Kezdek leakadni arról, hogy mindig kell prológus, mert egyáltalán nem kell mindig. És ez attól függ, hogy ki tud prológust írni, ki nem.Azt már neked kell eldöntened, Te melyik csoporthoz tartozol.
Hogy hivatalossá teszem, leírom, hogy elkezdtem a sztorit.
Rengeteg az elírás, a betű kihagyás, az értelmetlen mondat. Ezzel semmi gond nem lenne, de egy fejezetet csak úgy kellene közzétenni, hogy minimum háromszor elolvasod. Pl.: a sort az short (nadrágról van szó emberek), nem hallottam még azt a szót, hogy befüttyögtek, sőt ha hiszed ha nem, a blogspot aláhúzza ezt a szót, mivel ilyen nem létezik. Talán a befütyültek vagy a kifütyültek szóra gondoltál. És miután ezt leírtad az jutott eszembe, hogy a csaj a szobájában van. Oké lehet, hogy az utcára néző ablaka van, na de mekkora?
Mindegy megyek tovább...
Figyelj, Szabolcs megyében élek egy olyan faluban, amiről senki nem hallott még és ha elmondom valakinek, hol élek, értetlenkedő arccal annyit kérdez;. Az még Magyarországon van? DE! Olyan szót még itt sem használnak, hogy hátradűlt. Ha mégis, azt valószínűleg olyan emberek illetve népcsoportok használják, akik a társadalom alján helyezkednek el - a legalján. Tisztelet a kivételnek! Szerintem itt akadtam ki a legjobban.
Nagy nehezen, a helyesírási szótárt a fejem felett tartva megyek tovább...de egy hatalmas kőbe ütközöm, amire még egy nagyon régen élt kőfaragó mester, becsületes nevén, Szilánk Szilárd belevéste a bloggerek, írók és kritika írók számára a legnagyobb mumust, mégpedig; SABLON SZTORI!. Így történt, hogy akkorát buktam a porba, hogy még a plezúr is lejött a térdemről. A helyesírási szótáram hatalmas szaltót vágott a levegőben, majd jelentéktelenül, kisemmizve a porba hullt. Fájdalmas pillanat volt. Én, a kritika író; elbuktam. Kifogott rajtam egy rohadtul sablon sztori. Nagy nehezen feltápászkodtam, majd egy ott basszon kíséretében kikerültem a követ, felkaptam a szótáram és mentem, hogy tovább alázzam a blogokat.
Viszont én ezt nálad nem tudom folytatni. Ölj meg, uszíts rám hetvenmillió szellemet, de én nem tudom elolvasni a sztoridat. Ezt nem azért mondom, mert nincs kedvem, hanem azért, mert nincs ehhez idegrendszerem. Nem magához a kritika íráshoz, a Te történetedhez nincs idegrendszerem.
Ez lehet, hogy durva  és köcsög lesz, de köszönöm, hogy lassan egy éve nem frissítetted a blogot.
Fannii feladja, Fannii lelép!
5/1


Fannii J.
xx

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése