2014. június 26., csütörtök

#88. Kritika -Fuckin' Maths

Cím: Fuckin' maths
Link: http://fuckinmaths.blogspot.hu/
Író: Kicsilány


Kinézet.:
Vegyünk egy rohadt nagy fejlécet, tele képekkel. Egymáson tobzódnak a képek, amik tök fölöslegesek, majd természetesen a címnél van egy hatalmas üres paca, mindezzel megtörve a káoszt. Ez egy összecsapott, hanyag munka. A blog nagyon széles. A "Welcome'-nál lévő "Nem fogjátok megbánni" szöveg unszimpatikus és nagyképű, de mindez szerény énem véleménye.
Az oldalsávban lévő képeknél - szám szerint kettőnél - figyelj oda a méretre. A lélekszámláló mehetne feljebb. Ezenkívül tetszik, hogy a blogba vittél egy kis életet a kék színnel.
5/4

Sztori.:
Nos. A csajnál vegyes érzelmeim voltak. Egyrészt utáltam, mert utáltam. Nincsenek rá szavak annyira unszimpatikus volt. Aztán meg mégis megszerettem, mert sorstársam a matek iránti gyengéd érzelmeim miatt. De a negatív érzéseim mégis győzedelmeskednek és hivatalosan is nem kedvelem Cat-et. Oké, hogy utálja az 1D-t, ez már egy alap tulajdonság egy főhősnél a fanfiction-ökben, de miután megtudja, hogy Zayn Malik a matektanára, már a matek sem annyira gáz, sőt az 1D-se. Tény, hogyha Liam Payne lenne a tesitanárom én sem panaszkodnék.
De visszatérve a stílusváltáshoz ezzel semmi gond nincsen, hiszen mindenkinek változik az ízlése, de nem három mondat után! Ebben a blogodban is olyan gyorsan jönnek az események, hogy lassan már fel sem fogom. Annyira próbálod sablon mentessé tenni ezt a sztorit, hogy olyan sok eseményt és cselekményt zsúfolsz bele, hogy lassan már senki sem tudja követni. Még fel sem ocsúdtam Cat anyja elvesztéséből - megkapod tőlem az aranyjelvényt a Legjobb Szülő Nyiffantó felirattal, eddig én hordoztam, de szerintem megérdemled - már az jön, hogy Zayn leszerződött Selena Gomez barátjaként. Én meg csak kapkodom a fejem és ismét újraolvasom az egészet.
Hosszúnak tűnnek a fejezeteid, bár ez azért van, mert nagyjából minden tíz mondat után nyomatsz három entert. Erről azonnal szokj le, teljesen megtöröd a fejezetet. Na meg ezzel a rengeteg szemszögváltással sem vagyok kibékülve. Oké, hogy mindenképpen a tudtunkra akartad adni, hogy Joey szerelmes Cat-be, de hidd el mindenki rájött. De, ha már mindenképpen el akarod mondani és fel akarod vázolni a helyzetet Joey szemszögéből, ne hat mondattal tedd. Ismét szólok, hogy a számokat betűkkel írjuk ki. És utáltam - igen, utáltam  - azokat a részeket mikor leírást írtál. "és mindent elmesélt, hogy tegnap este egy gyönyörű étteremben voltak Mike-al stb..."
Cseszd meg, ilyet nem írunk. Vagy leírod szépen, vagy hadoválsz, vagy azt írod, hogy rohadtul nem figyeltem oda, mert éppen arra gondoltam, milyen légynek lenni vagy bármi, csak ne ezt a stb-t, mert szívrohamot kapok. A világ legrosszabb példáját hozom fel, de azt hiszem így megérted, mennyire gáz ez a stb-s dolog, tehát. Szürke ötven árnyalata...gondolom megvan, szóval ott sem azt írja, hogy a vágytól felhevült testük egymáshoz ért, Christian Annát keményen az ágyra dobta, a csaj kitárulkozott akár egy begónia, Christian árboca már az egeket verdeste és stb.
Na ugye, hogy ugye?
Ja és erről a jelenetről eszembe jutott a te "18+-os" jeleneted, már ha ezt lehet annak nevezni. Mikor írtad, hogy a következő fejezetben 18+-os jelenetekre számíthatunk, lélekben felkészültem és egy Csapasd! felkiáltással rákattintottam a következő fejezetre.
Figyelj, sajnálom, hogy nekem kell rávilágítanom de egy " A többit a fantáziátokra bízom ;) " mondat, még nem számít 18+-os jelentnek. Csajszi, ha ezt a Ketten-Zayn-Malikkal-Egy-Szertárban dolgot az én fantáziámra bízod, egy 70+-os jelenetet kreálok neked.
5/3,5

Fannii J.
xx


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése