2014. június 27., péntek

#90. Kritika - Dirty little secret

Cím.: Dirty little secret
Link.: http://piszkoskistitok.blogspot.hu/
Író.: Purple Strawberry


Kinézet.:
Nagyon egyben van összességében, DE!
Ha külön nézem a fejléced a pupillám akkorára tágul, mint a fejem. Nem csak Tőled, minden ilyen fejléccel rendelkező emberkétől kérdezem.: Miért olyan menő most az olyan fejléc, ami úgy néz ki, mintha megrágta volna az egér?
De most komolyan, nem tetszik. Aztán ott a cím, nem tetszik a betűtípusa. Nem vagyok perfekt angolos, kérdezd meg Jenniit, az angol tanáromat, az osztályfőnökömet, a szüleimet, az angolokat, szerencsétlen zuhanyrózsát és a szomszéd hörcsögét, de azt még én is tudom, mit jelent a Dirty little Secret. Bon Jovinak is van egy ilyen száma. Ennek tudatában, nem hiszem, hogy a mocskos, kicsi titokhoz a rózsaszín a legmegfelelőbb választás. A chated nem illik a blog színeihez, változtasd át áttetszőre, vagy adj neki egy kis rózsaszín árnyalatot. A bejegyzéseid betűtípusával semmi gond nem lenne, ha nem lenne megdöntve az egész.
5/4

Sztori.:
Nincsenek rá szavak, mennyire imádtam a történetet!
Eszméletlen!
Minden a helyén van, fantasztikusan fogalmazol, nincs a szövegben egyetlen egy helyesírási és elírás sem. A történet érdekes, egyedi - végre nem fanfiction. Annyira izgultam, hogy mi lesz a randiján a csajnak, hogy észre sem vettem, hogy kopognak az ajtón!
Imádom a sztoridat mindeképpen folytasd, lehtőleg minél hamarabb, mert tudni akarom, ki az a fazon!
5/5*

Az új rendszeres olvasód.:
Fannii J.
xx

3 megjegyzés:

  1. Drága Fannii J.!
    Hosszú megjegyzés lesz, készülj fel.
    Őszintén szólva igazán régóta követem a blogotokat, de csak most szedtem össze a bátorságomat ahhoz, hogy írjak nektek. Az elmúlt napokban publikált kritikáidat egytől-egyig elolvastam, és volt, hogy (bár sajnáltam szegény írókat), de konkrét röhögőgörcs tört rám a bejegyzések stílusa/ tartalma miatt. Imádom, ahogy a blogokat értékeled!
    Ám közben persze frászt is kaptam, hogy "Basszus. Ha ezeket a történeteket mind lehúztad, mi lesz velem?". Hát igen. Annyi magabiztosság nincs bennem, hogy ne rettegve vártam volna a véleményedet.
    De őszintén szólva kellemeset csalódtam.
    Reakcióim a kritika két részére:

    Kinézet:
    Kinek a pap, kinek a papné a "megrágott" stílus témában... Nekem nagyon tetszik ez a szabálytalanság, ezért alkalmaztam a saját fejlécemen is.
    Egyébként valóban nem illik a rózsaszín a címhez, de ez épphogy a blog kettősségére utal.
    A Dirty Little Secret valami sötétet sejtet, a rózsaszín viszont a boldogság, szépség szimbóluma.
    Emilynek meg kell játszania magát; a gyönyörű, gazdag, pompás, mégis letisztult stílusú kéjhölgy szerepét ölti magára, miközben legszívesebben elszökne és folytatná tovább egyszerű kis életét.
    Jó, most, hogy mondod, látom mégsem vagyok jó a jelképekben, metaforákban, mert a design-t mégsem tudtam a történethez igazítani... Mindegy is. Ez nem lényeg.

    Történet:
    Na, ez volt az a rész, ahol rágtam a körmeimet.
    Tudod, mekkora sóhaj szakadt fel belőlem, mikor láttam, hogy tetszik a sztori?
    A barátnőm, aki mellettem állt, bőven mesélhetne a fangirling-rohamomról.
    Nagyon édes tőled, hogy feliratkoztál, komolyan megtiszteltetés azután, hogy ennyire rettegtem a véleményedtől.
    Ezzel a kritikával most nagyon felpörgettél, így ha tudom, még ma, vagy holnap hozom az új bejegyzést.
    Köszönöm szépen a kritikát, további kellemes nyári szünetet! <3
    xoxo:~ Purple Strawberry

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Purple Strawberry! (Majd később kitalálok valami király rövidítést.!)

      Tudtam, hogy egyedül benned lesz annyi bátorság, hogy visszaírj a kritika elolvasása után, ezt becsülöm. Hidd el én is körmömet rágva olvastam a kommented, hiszen én is kíváncsi vagyok a véleményekre. Köszönöm, hogy ilyen hosszú véleményt kaptam. Tény, hogy nem rejtem véka alá a véleményem és a fogalmazásom enyhén szólva nem mindenki szíve csücske, de köszönöm mind a magam, mint pedig Jennii nevében, hogy rendszeresen követsz minket és értékeled, amit csinálunk.
      Reagálnék a te reagálásodra.:
      Nem rossz ez a "megrágott" fejléc, de annyi ilyennel találkozunk. Szép meg minden, de a hagyományosat jobban komálom, így szerintem én maradok a paplannál. A sztori részéhez annyit fűznék még hozzá, hogy örülnék neki, ha tudnának pipálni az olvasók. Pedig feljegyeztem magamnak, hogy írjam bele a kritikába...Mindegy is, ez a Te döntésed, de így mindenképpen több véleményt zsebelhetnél be.
      Még egyszer, köszönöm szépen, hogy írtál neked is kellemes és ihletben gazdag nyarat kívánok.! ♥
      A büszke; Fannii J.
      xx

      U.i.: A blogodat mostantól megtalálod, a Blogok, amiket érdemes olvasni menüpontnál.!

      Törlés
    2. Kedves Fannii!

      A király rövidítést szeretettel fogadnám, most kíváncsivá tettél. :D
      És nálam egyértelmű volt, hogy írok visszajelzést, akár negatív, akár pozitív kritikát kapok.
      Mindig ezt teszem, mások nem értem, miért nem képesek erre a csekélységre, ha már a kritikaírók oly sokat bajlódtak az ő blogjaik őszinte kiértékelésével.
      A stílusod nekem kifejezetten tetszik, ha kritika, ha rendes cikk van; örömmel ugrok neki nálatok, akkor is, ha nem épp a saját történeteimről van szó.
      Reagálok a reagálásomra nyújtott reakciódra:
      Bocsánat, nem akartam a rágott fejléccel tucattá válni, csak én épp személy szerint telefonról szoktam olvasni általában, így ott a designnal kapcsolatos dolgokat nem nagyon figyelem más blogoknál. :/
      A pipálásért jó, hogy szóltál, beállítom, mert valóban remek ötlet.
      És egyébként én köszönöm, hogy fáradtál a kritikával és a megjegyzéssel, és neked is hasonlóan jó nyarat kívánok! ♥
      u.i.: Ez igazán kedves tőled, nagyon szépen köszönöm! :')

      xoxo: ~ Purple S.

      Törlés