2014. június 26., csütörtök

#87. Kritika - Everything's gonna be alright...

Cím: Everything's gonna be alright..
Link: http://morethanfirendslessthanlove.blogspot.hu/
Író: Kicsilány.


Kinézet.:
Nem tudom, hogy tetszik-e a fejléc. És ez nem kibúvó, tényleg nem tudom eldönteni, de annyiban biztos vagyok, hogy nem lettek szépen kivágva a szereplők. Elég sok mindent elárul a fejléced. Sőt a komplett sztorit el tudnám most neked mesélni. A kérdőjel zavar, bár lehet, hogy egy személy hiányát jelöli, azért komolyan, egy fantomképnek jobban örülnék. A chat színei nem igazán passzolnak a bloghoz. A lélekszámlálót feljebb helyezném el. Ilyen formában még nem találkoztam archívummal és remélem, hogy nem is fogok. Nem tetszik, mi lesz akkor ha negyven fejezetes lesz a blog. Remélem rájöttél a hátulütőre.
Ezen kívül minden király.
5/4

Sztori.:
Ismét egy olyan sztori, ahol gyerekkori barátok a főhőseink, csak az X-Faktor szétválasztotta őket. Már nem tartom számon, hány ilyen történetet olvastam. Szóval van egy sablon sztorink. Ehhez hozzáadtál némi erőszakot Zayn részéről, rengeteg párbeszédet, rövidítést - a például szót egy blogban nem írhatod úgy, hogy pl. - elírást, a számokat nem betűvel írtad ki, ráadásul mint valami verset, mindig mindent új sorba kezdtél, arról ne is beszéljünk, hogy kedvedre nyomogattad az enter gombot, ami miatt mindig azt hittem egy váltás következik a blogban, pedig csak egy új mondatot kezdett a szereplőnk. Ez így abszolút nem jó, sőt.
Minden túl gyorsan történt. Az egyik fejezetben még utálom Zaynt, mert nem jött el a szülinapomra másfél fejezettel már később szexi fehérneműt vett nekem, ezzel utalva arra, hogy kanos.
Hopp. Elárultam valakinek esetleg ezzel egy titkot?! Elnézést.
Nem?!
Máris gondoltam.
Már megvan a sablon alapunk ezzel már nem tudunk mit kezdeni, DE! mivel már az elejétől kezdve belevitted Zayn erőszakosságát még egy jó blogot kihozhatsz. Mindez már csak rajtad múlik.
5/3,5


Fannii J.
xx

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése