2014. július 6., vasárnap

#95. Kritika - Let me like it or let me hate it?

Cím.: Let me like it or let me hate it?
Link.: http://claraandjustin.blogspot.hu/
Író.: Vivien Kotroczó

Kinézet.:
Ahhoz képest, hogy fent van hetvenhét fejezet, azt hinné az ember, ennyi idő után egy blogger felkeres egy design oldalt.
Nem szoktam harapni azért ha nincs fejléc, mert nem hiszem, hogy azon múlik egy blog sorsa, DE! ilyenkor általában az ember néhány képpel vagy egy színes sablonnal  feldobja az egész blogot. Totál steril a blogod. A háttereden sürgősen változtass. Nem csak azért mert Justin van rajta, hanem mert mozaik. Tehát több milliószor meg van ismételve az egész. Annyi jó mintás vagy egyszínű háttér van - szükség esetén a Hátterek menüpontnál jobbnál-jobbakat találsz. A fordító véleményem szerint felesleges. Hiányolom a lélekszámlálót és a chat sem rossz dolog. Az archívumodban az zavar, hogy nem adsz címet a bejegyzésnek, ennek következtében azt adja ki "beharangozó résznek" amivel kezded a bejegyzésed. Ennek következtében hetvenmillió szívecskével, Sajnálom valamint Köszönöm szavakkal találkozom először. Ezen változtass, rendkívül zavaró. Már több mint hússzor olvastam el az idézetet...de csak szerintem nem illik össze a három mondatrész?
5/2,5

Sztori.:
Uh, akkor vágjunk bele. Nos, tipikus téma, hogy egyetlen női főszereplőnk egy büdös, elkényeztetett kis ringyó. Természetesen neki nagyon nehéz, mert nem értik meg, nincs egy barátja sem. Körülbelül erről szólt a prológus. Ha a blogoddal csak úgy, véletlenül futottam volna össze, biztos, hogy nem olvasom tovább, de mindezt jelen pillanatban nem tehetem meg. Na ne, ezt most tényleg ne. Az mind rendben van, hogy beraksz egy képet a ruháról - én imádom ezt a megoldást, Polyvore rajongó vagyok, DE! ez a kép nem helyettesíti a szöveget. Ettől függetlenül neked le kell írni, hogy felvettem egy farmert, pólót meg ilyen szarok. A kép csak egy kicsi segítség, hogy az ember könnyebben elképzelhesse a dolgokat.
Tudod mitől olvasnám gördülékenyebben a blogod?
HA HASZNÁLNÁL VESSZŐT!!
Jesszus atya picsa, <-- vessző, kiakad a szemem. Az is jó lenne, <--vessző, ha az idézőjelek előtt és után nyomnál egy szóközt, <--vessző, mert teljesen összefolyik az egész. És a tőmondataidról nem is beszélek. Olyan vagy, mint Petőfi - nem dicséret. A fogalmazásod olyan szinten van, mint Kifordultam a kocsmából, befordultam a kocsmába, szaladtam anyám felé, mit mondjak neki salalalla. Magyarul; egyetlen összetett mondatot nem olvastam még a blogodban. Egyet sem, nem túlzok. Olyan amatőr, kezdő és egyszerű fogalmazásod van, hogy fejfájást okoz. az első fejezeted körülbelül annyi, hogy;
Justin elkezdte csókolgatni a nyakam. Tetszett. De nem fekszem le vele. Persze mindezt Chris, a barátom nem tudja. Jó is, hogy nem tudja.
Ennyi volt a hatalmas fogalmazás.
Az új mondatokat nagybetűvel kezdjük, a hogy előtt mindig vessző van, a kérdések utána teszünk egy csini kérdőjelet.
Christian lépett be. (van kulcsa) Olyan nehéz lett volna azt írni, hogy; Az ajtón Christian lépett be. Nem okozott meglepetést, mivel a második évfordulónkra kapott tőlem egy kulcsot a házunkhoz. De akkor nem csak a házunkhoz, de a szívemhez is megkapta a bejárási engedélyt.
Vagy valami ilyesmi, megpróbáltam a legnyálasabb tudásom elővenni.
Imádom pasi szemszögből olvasni a történeteket. Nálad sincs ezzel semmi baj. De akkor egy ilyen szemszög ne tizenkét mondat legyen.
Még csak a harmadik fejezetnél járok, de nagyjából száz évet öregedtem.
Természetesen Justin terve bevált, Chris és Clara szétment, megkapta a csaj, mindezt nagyjából 3000 karakter után.
Annyi cselekményt és történést próbálsz bezsúfolni a blogba, hogy az valami hihetetlen. A negyedik fejezetig már volt szex, szerelem, szenvedély, megcsalás, ármány, hazugság, buli, bál - és mindezekről valójában egy szót sem írtál. Leírtad azokat a tököm csajos dolgokat, hogy hogy állt a hajam, mit vettem fel, ezt a ruhát kitől kaptam meg ilyen szarok, amik valójában senkit nem érdekelnek. És még szót sem ejtettem a bejegyzésekben lévő nagy felbontású képekről...
Nem bírom, nem bírom, nem bírom...
Nem tudom csajszi, de én nem találom azt a fejezetet, ahol Clara és Justin megkedvelik egymást, körülbelül úgy lettek ismerősökből szextársak, mint Bella és Edward, az egyik pillanatban gázálarcban sem fértek meg egymás mellett utána már az oroszlán beleszeretett a bárányba. Micsoda buta bárány..
Bocs, kívülről megy a könyv.
Neked is mondom. Ha a blogspot valamit pirossal aláhúz nem azért van mert tetszik neki vagy mert azt akarja, hogy még ilyen szavakat írj le neki.
Hat mondat után összejönnek. Így az óvodában jöttem össze egy sráccal utoljára érted...mármint nem úgy, mikor azt mondta, hogy először csak meg akartalak fektetni, GumicsizmaTraktorral sosem mondott volna ilyet.
Vissza az emlékekből.
Ez úgy szar, ahogy van.
Tehát te akár egy fejezeten belül produkálod azt, amit eddig a Tiltólistán felsoroltunk. Ergo szexjelenet, ami egy Chrsitian és Ana jelenetbe elmegy, vagyis élvezz el parancsra. Sok nagy felbontású kép, semmi írásjel, rengeteg helyesírási hiba.
Lehet én leszek az első  - de tiszta szívemből hiszem, hogy nem az utolsó - aki azt mondja, ez a blog halálra és pöcegödörre van ítélve. Persze ezzel csak az ízléssel rendelkező emberek értenek egyet.
A sok gyalázó, anyázó és tökrángatós komment után kiderül, ki nem rendelkezik olyannal.
5/0

Az idegroncs.:
Fannii J.
xx

3 megjegyzés:

  1. na ide figyelj!! kivagy te ,hogy ilyeneket írsz?-.- ha nem tetszik valami ne nézd és nem kell olvasni... amúgy meg az iró majd eldönti ,hogy ő mit ir bele és mit nem....írj meg te is egy ilyen blogot és majd akkor járjon a pofád

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, Jakab Fanni vagyok, blog nevemen Fannii J.
      Hidd el csajszi, vagy pajszi nem olvastam volna, ha nem kért volna a fent említett blogtulajdonos kritikát. Hál'istennek nem írok ilyen blogot és őszintén nem is tervezem, hogy a közeljövőben egy ilyen munkát kiadjak a kezem közül.
      De mindenesetre örülök, hogy van benned annyi gerinc, hogy névvel vállaltad a véleményed, ja hogy mégsem.
      Fannii J.
      xx

      Törlés
    2. Kedves NÈVTELEN! (igen, direkt itt a hangsúly)
      Ha nem tűnt volna fel ez egy olyan blog ahol kritikát írunk blogokrol, gyengébbek kedvéért leírjuk a véleményünket, hogy mi az, ami tetszik és mi az, ami nem.
      Az írók kérik azt, hogy írjunk a blogjukról, ami csak úgy lehetséges, ha el is olvassuk azt. Vagyis nem önszántunkból kezdjük el ezeket a blogokat olvasni.
      Hidd el azt, amelyik nem tetszik nem is olvassuk tovább. :)
      A következő kérdésem. Mert te ki vagy vagy kinek érzed magad, hogy ide gyere és így beszélj?! A saját tudatlanságodat és alpáriságodat fejezted ki ezzel a kommenttel, amivel melle még le is járattad magad.
      És, ha már itt tartunk nem egy blogot írunk - Fanni se - és hidd el tud ilyet írni, ha nem különbet. (Elnézést az írótól.)
      Tehát mielőtt kinyitod a pofád - gondolom akkor én is fogalmazhatok így - gondolkodj el azon, hogy mit írsz le! :)

      Törlés