2014. július 23., szerda

#98. Kritika - Kifutsz az időből

Cím.: Kifutsz az időből
Író.: Flora de Lorraine

Kinézet.:
Nekem nagyon bejön. Annyi, hogy a modulsáv három színrészre van felosztva, ami közül a teteje tetszik a legjobban. A fejléced is eszméletlen szép, bár vannak szebb betűtípusok.
Talán a versenyes képet egy kicsit lejjebb helyezném el, de ezen kívül minden nagyon szépen passzol.
5/5

Sztori.:
Már a Történetről résznél tudtam, hogy ezt a blogot nekem kell értékelni. Nagyon tetszik, eszméletlen egyedi.
Imádom, hogy a történet egy külső szemlélő által van megírva így legalább az összes szereplő gondolataiból elcsíphetünk egy-egy foszlányt. Lilan-t utálom pont.
Szerintem sok közül ez lenne az egyik blog, amit szívesen olvasnék könyvben is.
Elképesztő a történet, egyedi, gyönyörűen fogalmazol.
Imádtam.
A blog mindenképpen felkerül a Blogok, amiket érdemes olvasni menüpontba.
Remélem minél hamarabb hozod a következő részt, én tűkön ülve várom.
5/5*

Az új rendszeres olvasód.:
Fannii J.
xx.

2 megjegyzés:

  1. Drága Fannii!
    Először is, nagyon szépen köszönöm a kritikát, hogy időt szántál a blogomra. Örülök hogy tetszett, a hogy feliratkoztál és ki is raktál engem a 'Blogok, amiket érdemes olvasni' menüpontba. Mégegyszer nagyon szépen köszönök mindent.
    Ölel,
    Flora de L.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Flora!
      Én köszönöm Neked, hogy olyan blogot vezetsz, ami érdemes minderre!
      Csók.
      xx.

      Törlés