2014. július 9., szerda

#96. Kritika - Kinyitom az ajtóm.

Cím.: Kinyitom az ajtóm
Link.: http://www.fightvictoryowo.blogspot.hu/
Író.: Kan Min Mi

Kinézet.:
Imádom.
Ritkán van blog, aminek a kinézete ennyivel magával ragad. De azért néhány apró belekötésem lenne az egész dologba.
Ha elnevezed a modulokat, akkor törekedj arra, hogy az egész egy nyelven történjen. A rendszeres feliratkozókat mindenképpen rakd ki oldalra. A legnépszerűbb bejegyzés pedig felesleges. Imádom a lélekszámlálót, persze vannak bloggerek, akik nem szeretik közzétenni - ez már személyes dolog. A fontos! résznél őszintén szólva bepánikoltam...smiley? Még nem néztem bele a bejegyzésekbe, de egy kicsit aggódom.
Óó, majd elfelejtettem; a pipák is nagyon hasznosak. Hidd el az olvasó inkább pipál, minthogy kommentet írjon!
Tetszik, hogy a Szereplőknél gif-eket raktál be, bár a nevekbe belebonyolódtam.
5/5

Sztori.:
Beleszerettem a prológusodba. Nem tudom milyen az a perverz, lágy ölelés de én is akarok olyat! Hatalmas piros pont, hogy megmagyarázod a koreai kifejezéseket. Ugye jól írtam? Koreai? Japán? Komolyan kérdezem, mert barátnőm nagy fan és Ő, ha eltévesztek valamint, konkrétan harap.
Írhatnál több leírást, elég hamar lerendezed a dolgokat és mindent párbeszéddel akarsz megoldani. Amikor egy leírás közben ezt írod.: (????????????!!!!!!!!!!!!!!) - inkább írd le, hogy meglepődött vagy szóhoz sem jutott vagy bármi, de ezeknél a zárójelbe tett idézőjeles "megjegyzéseknél" nincsen rosszabb.
Valószínűleg ez a kinézethez tartozik, de nagyon örülnék neki, ha valamivel nagyobb lenne a betűméret és a szín is sötétebb lenne, mivel nekem kell kiemelni, hogy lássam. Lehet, mert romlik a szemem nem tudom.
De egy olyan betűméretnek és betűtípusnak nagyon örülnék, mint amivel minket, Szotyikat köszöntöttél.
Nekem nagyon bejön a történeted. Tény, hogy az első három fejezetig a Szereplők bejegyzés is meg volt nyitva, hogy tudjam ki kicsoda.
Nagyon érdekel a folytatás, de előtte neked is azt tanácsolom, mint bárki másnak, ha szemszöget váltasz ne tíz-tizenöt mondat legyen, okés?
Ennek ellenére imádom a történetet és várom a következő részt.
u.i.: A blogod bekerült a Blogok, amiket érdemes olvasni menüpontba.
5/5

Az új rendszeres olvasód és lelkes támogatód.:
Fannii J.
xx

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése