2015. július 26., vasárnap

#111. Kritika - Ezért még megfizetsz!


Író.: Szimy

Kinézet.:
Imádom. Annyira összeszedett, rendezett, kellemes és harmonikus. Viszont nem egyedi. Mikor beléptem valamelyik blogos csoportba, hogy reklámozzam a feltámadásomat kapásból két bloggal találkoztam, ahol tök ugyanez volt a design. Nem tudom, hogy ez egy vihető design volt, vagy ezt te rendelted, de valaki koppint valakiről. Annyi még, hogy engem zavar, hogy a Menü ott fent van a retekben, de biztos így van kódolva (nem értek hozzá). Ennek ellenére tényleg gyönyörű, büszke lehetsz.
5/5


Történet.:
Nem tudom miért, egyszerűen gondban vagyok azzal, hogy megfogalmazzam, mit is éreztem, miközben olvastam a történetet.
Annyi biztos, hogy női karaktert még életemben nem utáltam ennyire, mint Corneliát. Valamilyen szinten érthető, hogy mit, miért tesz, miért gondolkodik úgy, ahogy és Istenem, tényleg léteznek ilyen emberek, de én személy szerint képtelen vagyok azonosulni vele. Nathaniel meg annyira egy semmilyen karakter. Mármint jófiú, szépfiú... és nem tudok több jellemzőt felsorakoztatni a neve mellett. Jenny, Will meg a Bellák mehetnek a negatív kupacba. Számomra, akik érnek valamit az Chris és Stella. Ha valamikor jobban és részletesebben kitérsz az ő történetükre én leszek az első ember, aki nyaggatni fog a folytatásért. Szóval a történet szereplői, számomra nagyon nem szimpatikusak. Mégis, annyival magával ragadt a sztori. Azon kaptam magam, hogy olvasom és olvasom és már a végén járok. Rendkívüli, csodásan, igényesen megírt történet, amit bárkinek ajánlanék. De számomra vannak hiányjelek. Annyira sok az ilyen visszaemlékezős, átugró leírás - biztos nem ezek a megfelelő szavak, igyekszem érthetően kifejezni magam. Mármint, leírtad, milyen volt a randi, azt hiszem nézték a csillagokat. Számomra hiányzott az, hogy ezt el is meséld. Hogy milyen volt akkor a hanglat, kíváncsi lettem volna Cornelia gondolataira. Egyszerűen bombaként ledobod a dolgokat, hogy ez volt, meg az volt, de az olvasók ebből semmit sem élnek át. És ez számomra negatív. Talán így jobban értetnénk Corneliát, nem ódzkodnék annyira a személyétől és a döntéseitől. És ki tudja? Lehet, hogy Nathaniel felkerülne azok mellé a férfi szereplők mellé, akikért rajongani tudok. De kihagytál ebből engem és a többi olvasót is. Vagy csak én maradtam le arról a fejezetről? Nem nevezhetem összecsapottnak a fejezeteket, nem mondhatom azt, hogy nincsenek átgondolva dolgok, de nekem ez így annyira kiforratlan.
Mégis, mindenek ellenére ez a történet nagyon ott van, és csak imádni lehet. Én nagyon kíváncsi vagyok a folytatásra és csak remélni tudom, hogy Cornelia változik, még ha csak egy kicsit is. Vagy bevallja, hogy droid, mert nem létezik, hogy ilyen gyökér legyen valaki.
A történet természetesen felkerül a Blogok, amiket érdemes olvasni oldalra és remélem, hogy rengeteg, lelkes olvasót szerzel majd. Valamint, ha végre sikerül utolérnem önmagam a következő P.Á.-t ajánlom figyelmedbe!
5/4,5



A még nem Nathaniel rajongó.:
Fannii J.
xx.

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Köszönöm, hogy időt szántál a blogomra. Gondolom észrevetted, hogy egy ideje már nem volt új fejezet, és ennek az az oka, hogy én is rájöttem néhány hiányosságra azok közül, amiket az imént felsoroltál, és elhatároztam, hogy újraírom, kiegészítem, átalakítom. Emiatt nagyon hálás vagyok, hogy kitértél a hibáimra, mert így már van egy kiindulópontom, hogy min kellene elsősorban változtatnom.
    Cornelia egyébként szándékosan nem egy pozitív karakter. Az utóbbi időben rengeteg aranyos, kedves, tökéletes karakterről olvastam, és olyannyira elegem lett belőlük, hogy elhatároztam, megalkotam a tökéletes ellentétüket. Ez lett belőle :D
    Nate valóban nem sikerült túl élethűre. Fogalmam sincs miért, mert kitaláltam neki egy szerepet, amit teljesjtett is, de valahogy mégsem érzem (és ezek szerint te sem) szimpatikusnak. Ezért rajta is mindenképpen változtatni fogok.
    A design egy deviantartról leszedhető sablon, ezért láthattad már több helyen. Mikor elindítottam a blogot, még nem értettem a képszerkesztéshez és kódoláshoz, ezért meg sem próbáltam magamnak csinálni. Azóta valamennyire már belejöttem, ezért amint újraindul a blogom, az első lesz, hogy azt is lecseréljem.
    Köszönöm, hogy megosztottad velem a véleményedet, rengeteget segítettél vele :)

    VálaszTörlés
  2. Szia ha megkérhetlek az én blogomról is csinálnál kritikát.
    Itt a link: http://irnitanulok.blogspot.hu/
    Előre is nagyon köszönök mindent.

    VálaszTörlés